2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جانم؟؟😊

جانت سلامت♥️

عزيزم من تازه أومدم فرديس

گواهينامه دارم ولي ترس دارم ي مربي خوب ميخام واسه رانتدگي ك ترسم بريزه شما كسيو ميشناسين؟ خانم باشه

تو مثل دعاي مادرم از ته دل ميايي🧚🏻‍♀️
بله

عزيزم من تازه أومدم فرديس

گواهينامه دارم ولي ترس دارم ي مربي خوب ميخام واسه رانتدگي ك ترسم بريزه شما كسيو ميشناسين؟ خانم باشه

تو مثل دعاي مادرم از ته دل ميايي🧚🏻‍♀️
جانت سلامت♥️ عزيزم من تازه أومدم فرديس گواهينامه دارم ولي ترس دارم ي مربي خوب ميخام واسه رانتدگي ك ...

ببين يه نصيحت. خود مربي ها هم تو فرديس ميترسن رانندگي كنن! ما ١٨ ساله فرديسيم

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
ببين يه نصيحت. خود مربي ها هم تو فرديس ميترسن رانندگي كنن! ما ١٨ ساله فرديسيم

اما يه آموزشگاه هست زير پل سرحد آباد به نام خاكي فيروز. ميگن مربي هاي خوبي داره. از قديمياست

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
تو فرديسه?

پل سرحد آباد رو بلدين؟ بعد از انبار نفت؟ آموزشگاه اونجاست اما مربياش ميتونن هر جايي بيان

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
پل سرحد آباد رو بلدين؟ بعد از انبار نفت؟ آموزشگاه اونجاست اما مربياش ميتونن هر جايي بيان

من تازه اومدم فرديس فقط فلكه اول تا پنجم ميشناسم 😏

تو مثل دعاي مادرم از ته دل ميايي🧚🏻‍♀️
من تازه اومدم فرديس فقط فلكه اول تا پنجم ميشناسم 😏

به سلامتي. خوش اومدين. من شمارشو ميدم تماس بگيرين فكر كنم مربي مياد فرديس پيش شما

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز