2777
2789
عنوان

بتای 45

714 بازدید | 30 پست

من دوز دوم از پریودیم تست زدم هاله افتادرفتم ازمایش بتا45ب نظرتون باردارم یان کی برم برا دوباره ازمایش ک دقیق نشون بده 

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بتای منم دیروز دادم 42بود ولی دیروز هنو دو روز مونده بود ب موعدم

یعنی امیدوار بشم علایم فقط دل درد دارم عین پریودی 

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ
یعنی امیدوار بشم علایم فقط دل درد دارم عین پریودی 

اره گلم...شاید لقاح دیر انجام شده و بتا دیر بالا رفته....علائم هرکس با بقیه فرق داره من دل درد ندارم فقط کمر درد دام و اندکی حالت تهوع اونم وقتی یه چی میخورم 

مرداد ماه هفتم موعدم بود وشهریور هشتم حالا به نظرت کی برم از بدم؟

الان برو نشون میده یا ی تست بزن قبلش

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ
مرداد ماه هفتم موعدم بود وشهریور هشتم حالا به نظرت کی برم از بدم؟

اها من فک کردم هشتم پریودت تموم شده ن بذار بگذره بعد برو

أَمَّنْ یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ یَكْشِفُ السُّوءَ
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز