خانما من ی هفته دیگه عمل دارم و خیلیییی استرس و هیجان دارم و همش میترسم ی اتفاق بیوفته و نشه..... من ازمایش خون واس عمل دادم ک گفتن فقر آهن دارم کمی.... حالا میخوام ببینم ایا واس عمل مهمه؟ مشکلی ایجاد میکنه؟ اصلا برای چی ازمایش خون واسه عمل میدیم دقیقا؟!؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نترس به خدا اصلا ترس نداره. منم روز عملم خیلی اضطراب داشتم الکی اصلا شجاع نیستم چون با خاله ام رفتم ...
منم شوهرم تا الان پیشم بوده وگرنه خیلی تو فکر جازدنم....پس امیدوارم ازمایشم اوکی باشه و عملم خوب پیش بره و زود تموم بشه این استرس 😑 من الکی فکر بد میکنم فقط