2777
2789
عنوان

خرید

727 بازدید | 44 پست

بچه ها میخواییم واس خرید جهزیه خواهر شوهرم بریم بند لنگه یا بندر عباس به نطرتون خوبه؟قیمتاش چطوره؟ 

ادرس بازار خوب دارین اونجت؟

از لحظه ای که مهر مادری بر دلم نشست هر ثانیه دلتنگ تر میشدم از نبودنت وهر لحظه که حرف تو میشدمن جوابی برای نبودنت نداشتم و ذره ذره آب شدنم را به چشم میدیدم  سنی پیر نشدم اما دلم ....پدرت از علاقه اش به من میگفت که چه بیایی و نیایی پابرجاست اما سفید شدن تک تک موهایش در غم نبودنت جلوی باورم را میگیرد😔😔😔😔😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بیابرو توکون‌من خوب جنسایی داره

خیلی احمقی بیشعوره

از لحظه ای که مهر مادری بر دلم نشست هر ثانیه دلتنگ تر میشدم از نبودنت وهر لحظه که حرف تو میشدمن جوابی برای نبودنت نداشتم و ذره ذره آب شدنم را به چشم میدیدم  سنی پیر نشدم اما دلم ....پدرت از علاقه اش به من میگفت که چه بیایی و نیایی پابرجاست اما سفید شدن تک تک موهایش در غم نبودنت جلوی باورم را میگیرد😔😔😔😔😔
اگه میخوای شماره تلفنشون رو دارم بدم تماس بگیر قیمت بپرس ازشون

اره اگه لطف کنی گلم

از لحظه ای که مهر مادری بر دلم نشست هر ثانیه دلتنگ تر میشدم از نبودنت وهر لحظه که حرف تو میشدمن جوابی برای نبودنت نداشتم و ذره ذره آب شدنم را به چشم میدیدم  سنی پیر نشدم اما دلم ....پدرت از علاقه اش به من میگفت که چه بیایی و نیایی پابرجاست اما سفید شدن تک تک موهایش در غم نبودنت جلوی باورم را میگیرد😔😔😔😔😔
خفه شو احمق چی گفتم‌مگه

یعنی چی برم تو ک و ن من

از لحظه ای که مهر مادری بر دلم نشست هر ثانیه دلتنگ تر میشدم از نبودنت وهر لحظه که حرف تو میشدمن جوابی برای نبودنت نداشتم و ذره ذره آب شدنم را به چشم میدیدم  سنی پیر نشدم اما دلم ....پدرت از علاقه اش به من میگفت که چه بیایی و نیایی پابرجاست اما سفید شدن تک تک موهایش در غم نبودنت جلوی باورم را میگیرد😔😔😔😔😔
من سه چهار پیش رفتیم نخل تقی. قیمتا خیلی خوب بود

کجاس بندر لنگه؟

از لحظه ای که مهر مادری بر دلم نشست هر ثانیه دلتنگ تر میشدم از نبودنت وهر لحظه که حرف تو میشدمن جوابی برای نبودنت نداشتم و ذره ذره آب شدنم را به چشم میدیدم  سنی پیر نشدم اما دلم ....پدرت از علاقه اش به من میگفت که چه بیایی و نیایی پابرجاست اما سفید شدن تک تک موهایش در غم نبودنت جلوی باورم را میگیرد😔😔😔😔😔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792