2777
2789
عنوان

نذری

99 بازدید | 8 پست

آیانذری دادن وقت دارد. یافقط درعاشورا انجام میشه.آیا نذری دادن برای گرفتن حاجته یا بخشش گناهان.واگرکسی نذر کرده وپول نداره نذرش رو ادعا کنه مرتکب گناه شده.؟؟؟ 

خدایا بابت همه چی شکرت🙏🙏

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نذری یعنی باخدا عهدی رو بستن هروقت میتونی نذرت رو ادا کنی ولی یه وقت هایی تو روزش هم تعیین میکنی پول نداری میتونی چندنفر بشید واز اونا کمک بگیری ویا زمانی پول داشتی همیشه سعی کنید درحدتوان خودتان نذر کنید که به مشکل بر نخورید

لطفا برای شادی روح همسرعزیزم یه صلوات بفرستید ان شاءالله درزندگی خوشبخت وسلامت وعاقبت بخیربشین ......الهی آمین 

یه جا خوندم گفته بود حتی میتونید نذر کنید برای گنجشکا کنار پنجره آب و غذا بذارید

یا برای گربه ها و سگ ها غذا و آب تو خیابون بذارید

نذر حتما نباید مال انسان ها باشه

گاهی دعای یک حیوان از ۱۰۰۰ تا انسان مستجاب تره

من برای مشکلی نذر کردم که به ۵ خانواده نیازمند ، یک شب شام بدم.(سقف هزینه برای هر وعده رو هم معین کردم)

به حاجتم که رسیدم

برنج و گوشت و روغن و ... گرفتم و با یه مبلغی پول بهشون دادم.


زمان خاصی هم نداشت،خودشون هم خییییییللللی خوشحال شدن.

گره باز کردن از مشکلات بقیه ، بهترین نوع نذر هست.

زندگیم نیاز به یه معجزه داره. یه(صلوات)برام از ته دل بفرست اگه امکان داره.ممنون.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز