2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نه.....به چیزای مهم تر از شادی تو زندگی فکر میکنم....

اگه به جای شادی کلمه پاکی قرار میگرفت حاضر بودم...

تو نبودی من چی کار میکردم با غمی که شونمو می‌لرزوند؟..  تو نبودی کی نجاتم میداد؟....کی بهم آرامشو میفهموند؟....  تو نبودی لحظه های سختُ با کدوم معجزه سر میکردم؟!....  تا کدوم شهر پر تنهایی بود دست های خالی و قلب سردم؟.....  چطور میتونی فکر کنی که ممکنه یه روز برم؟   منی که حتی از خودم به 💕 تو💕 پناه می‌برم......به 💕 تو💕 پناه می‌برم....از اون چه فکر میکنی به عشق مبتلا ترم.....    

اره اینجوری میدونم لااقل بیست سال زنده ام زندگیمم که شیرینه میتونم به اعمالمم درست رسیدگی کنم ولی الان چی توبدبختی گرونی ازیه دقیقه دیگه خودم خبر ندارم اعمالمم که دست پا شکسته س

🌷من یک سفیر سلامت هستم🌷
چرا؟

چون بعد 33 سال تازه دارم میفهمم چطور خودمو با همه چی هماهنگ کنم.

هماهنگ کردن با چالش ها و زندگی کردن با ناملایمات و راست و ریس کردنشون واسم خوشایند تر از یه زندگیه پر از رضایت و یکنواخته.

( یا ابالفضل کمرم زیر عقایدم خم شد) :))

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کدومش قشنگه

trape | 14 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز