2789

گريه ميكنم

بگو ستاره دردانه                                            در انزواى رصدخانه                                         كدام كوزه شكست آنروز؟                                  كه با گذشتن نهصد سال                                 هنوز حلقه دستانش به دور گردن خيام است....

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

:((( حس من  خودتو سرگرم کارای دیگه کن بیرون رفتن فیلم دیدن اشپزی پیاده روی نشست با دوس ...

مرسی از نظرت گلم

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤

آخ جیگرمو آتیش زدی دلتنگ نامرد نشی عزیزم این خیلی سخته وگرنه دلتنگی شیرینه

فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد. ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی را بزرگ خواهد داشت .14دی 98
آخ جیگرمو آتیش زدی دلتنگ نامرد نشی عزیزم این خیلی سخته وگرنه دلتنگی شیرینه

متاسفانه دلتنگ ی کسی ک ارزش نداره ولی نمیدونم چرا دلتنگم

اگر برای ابد هوای دیدن طُ نیفتد از سر من چه کنم؟؟🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

پسر کوچیک تر

linus | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز