موهارو اینجوری نکن حفره پوستی ایجاد میکنه
یا برید پاکسازی پوست با دستگاه الماس
یا اینکه بلک ماسک واسه کنده شدن موها استفاده کنید
برای رفع تیرگی هم ماسک آرد نخود چی و ماست استفاده کنید ( اگه پوستتون خشکه از ماست استفاده کنید اگه چربه به جای ماست از آبلیمو استفادن کنید )
برای رفع جوش هم چون نمیدونم چ جور جوشیه ( منطورم اینه پاسه سنتونه . مشکل هورمونیه . مشکل از کبدتونه یا .....) نمیتونم نطری بدم
اگه ساکن تهرانید از بیمارستان پوست رازی یه وقت بگیرید و برید اونجا دکتراش عالین