2777
2789
عنوان

مامانا کمک ..

116 بازدید | 15 پست

نی نی الان 28زوزشه،از دیروزه بی قرار شده ،خوابش خیلی کم شده ،زیر سینه میخابه فقط تا میزارمش پایین بیدارمیشه ،بیشتر وقتام دنبال سینه میگرده ،نفخ داره اما جیشو پی پی میکنه مرتب،وزنم گرفته،نمیدونم چکار کنم ،چرا اینجوری شده ؟میگن کولیک ،ولی این گریه نمیکنه زیادخابش کمه مثلادیشب از ساعت هفت تا یک بیدار بود خاباش دو دقیقه ای بودن باز بیدار میشد

الهی من قربون نی نی بشم ......🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببخشید من تجربه ندارم .....میشه بگی طبیعی بودی یا سز

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤

شاید رفلاکس داره..

باد گلوشو کامل بگیر.

کانال فروشگاهی ترافل در ایتا و سروش و روبینو @traffel    کیک و شیرینی سالم   ..درصورت درخواست حتی برای بچه هایی که آلرژی به پروتئین گاوی دارند.
از اول اینجوری بوده یا تازگیا  اینجوری شده ا اگه تازگیاس احتمالا مشکلی داره یه دکتر ببر


ن نبود ،نفخ داشت ولی بعد از این که بادشو خالی میکرد یا پی پی میکرد قشنگ اروم میشد ،شیر میخوردو میخابید ،از دیروز اینجوری شده

طبیعی ،زایمان سختی داشتم😞

وااااایی واقعا ☹☹☹☹☹☹

طبیعی معمولی رفتی یا بدون درد

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤
رفلاکس چجوریه یعنی؟اروغ کم میزنه یعنی بیشتر وقتا نمیزنه ولی استفراغ نداره

نه معده اش درد میگیره گریه میکنه گاهی بعد شیر خوردن بالا میره اکر شدید باشه ی دکتر ببرش حالا شاید کولیک داره بیقراره 

چون بچه کوچیک تا دردی نداشته باشه بیخودی گریه نمیکنه

معمولی

ان شالله ک خدا نگهدار نی نیت باشه 😊😙

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش