2777
2789
عنوان

چقد سخته.....

200 بازدید | 25 پست

سلام،واااای امشب اصن حالم خوب نیست،امشب یه خانومی رو دیدم که دوتا بچه داشتو شوهرش چن سالیه فوت شده واااای هیچی برای خوردن هم نداشتن،منم درحد توانم بهشون کمک کردم ورفتم منزلشون چقد سخته نداری حالا ما آدم بزرگیم ولی به بچه ها چی بگیم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونی چقدر از این زندگیا تو این کشور هست و کسی سراغشونو نمیگیره

نه کسی به دادشون میرسه نه کسی اصلا اینا رو میبینه

دلم از این میسوزه که کشورمون اسلامیه

هیچیمون به مسلمونا شباهت نداره

فقط ادعا داریم

همین ...

  

توروخدا اگه کسی هست که وضعیت خوبی داره بازم میگم هرکی که وضعیت خوبی داره اگر میتونه درحد توانش یه کمکی بهشون کنه منم وظیفه انسانی خودمـدونستم هرجایی ک هستم اطلاع رسانی کنم شاید بتونم اینجوری هم یه کمکی بکنم

خیلیامون تو این فکریم لباس وی بخریمو لوازم آرایش چی بخریم اما با ده تومن بیست تومن به هیچ جایی نمیرسیم اما اونا میتونن حداقل سیب زمینی چیزی بخرن تا شکم بچه هاشونو با همین چیزای معمولی پرکنن

انسانیت هم .... دستت درد نکنه ان شالله خدا به روزقت برکت بده عزیزم خدا کنه همه مثل شما باشن 🌹

خیلی دلم گرفته از مردم،حداقل اونایی ک میتونن کمک کنن واقعا اشک آدم درمیاد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز