بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد آره دقيقا با خودتم دوست عزيز به خودت بگير دقيقا بدون حسمون دو طرفه ست منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه
دارم به این فکر می کنم این خونه برای نفر سوم جا نداره و کوچیکه. دارم به بدبختیا فکر می کنم. به بیکار ...
كاشكي همون خونه كوچيك دونفره برا من بود
ناشكري نكن
آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد آره دقيقا با خودتم دوست عزيز به خودت بگير دقيقا بدون حسمون دو طرفه ست منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه