2777
2789
عنوان

بارداری دوم،

173 بازدید | 7 پست

سلام، با این که با برنامه ریزی با همسرم برای بار دوم باردار شدم، و کلی با ذوق و شوق بهش این خبر و دادم ولی سردی رفتارش و حتی واکنش هایی که مثلا به ویارم داره، خیلی برام سخته ، جوری که تا چن روز پیش احساس می کردم چه گفتنی داشت، وقتی اصلا هیچ حمایتی عاطفی ای نمی بینم،دریغ از کلمه ای محبت آمیز و امیدوار کننده😑، بخش از این ها رو برای اوضاع داغون کشور می دونم که همه در گیرشن، ولی برای منم این دوران و ذوقی گه داشتم هم یه بخشی از زندگیه، که با چند کلمه می تونست در اون حد قشنگ باقی بمونه، شایدم چن شاخه گل، البته همسر من کلا آدم خشکیه، و من همیشه این مشکل و باهاش داشتم، ولی ناخودآگاه حالم و با بارداری اولم مقایسه می کنم، و با این که ناخواسته بود خیلی کمکم کرد تا بپذیرم، خودم تز قبل فکر می کردم شادی داشتن دومی خیلی بیشتر خواهد بود، خیلی خیلی تو ذوقم خورده، هی می گم توقعی نداشته باش ، ولی حتی از بالا آوردن من یا این که بهش می گم بو میدی هم یه نگاه طلب کار می بینم، انگار نه انگار که ابشون قبلا پدر بوده، یا تحصیلاتی داره که حتما حال منو درک می کنه،حتی شب ها زود خوابش می بره که هیچ تقاضای جنسی ای هم نداشته که منو بیشتر به این رسونده که من بارداری خالی از محبتی خواهم داشت و کاش می دونستم اینجوری می شه، اینم بگم که از پسر اولم  ۳ سال می گذره و من با پیشنهاد و موافقت  ایشون تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم 😐

توروخدا سخت نگیر. الکی دعوا درس نکن. فشار اقتصادی انقد زیاده که الان فقط به آینده بچه هاش فک‌میکنه. مطمئن باش خوشحاله اما این جامعه لعنتی نمیذاره واقعا از ته دل شادی کنه

برای حاجت دلم ی صلوات مهمونم کنید❣اللهم صل علی محمد و آل محمد 🍀

شاید زو  بود واون زمان فکر نمیکرده این اتفاق اینقدر زود بشه اخ ۳سال واقعا نزدیک وخوب یا این که حس میکنه شما دیگه بزرگ شدی

خدا جونم عاشقتمممم💗💗💗بهترین هارو بهم دادی 🤩🤩🤩ممنونم برای همه چیزهایی که لایقشون حتی نبودم اما بهم دادی 💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توروخدا سخت نگیر. الکی دعوا درس نکن. فشار اقتصادی انقد زیاده که الان فقط به آینده بچه هاش فک‌میکنه. ...

 دلیل اینجا گفتنمم اسنه که قدری سبک شم، دعوا که نمی شه سر این مسیله درست کرد، فقط دلگیرم ، با بی میلی به کارهای روزمرم می رسم، 

شاید زو  بود واون زمان فکر نمیکرده این اتفاق اینقدر زود بشه اخ ۳سال واقعا نزدیک وخوب یا این که ...

تا وقتی دنیا بیاد می شه چهار سال، من قبول ندارم که توقعات زنانه به مرور کم می شه، یه خانم جا افتاده اندازه ی یه دختر جوون نیاز به نوازش و دوست داشتن داره، من که  هنوز ۲۷ سالمه، بازم ممنون از نظرت 

توقعاتت بهش بگو...از حس و حالت از انتظاراتت.کلا منشا خیلی از رفتارآقایون از ندونستن هست.با هم حرف بز ...

گفتم ، که برام  عجیبه تین رفتارت و من دست خودم نیست این بی حوصلگی ویار حتی این که به نظرم کل خونه بو می ده، بهش گفتم فکر نمی کردم انقدر همه چی فرق کنه، تغییری نداشته، شاید اونم مثل من پشیمونه😐 حتی تو این یکماه که می دونه دستمم نگرفته، چه برسه به چیزای دیگه، با پشرمون مثل سابق مهربونه 😑

همش دارم از خاطرات خوب بچه ی قبلیمون می گم به طور غیر مستقیم از حال و حوای اون موقع می گم، فاییده ای نداره، پسرم میاد همش حالمو می پرسه، مامان خوبی؟ چیزی نمی خوای؟ حالت باز بده؟ می خوای بوست کنم؟ ولی شوهرم عین سنگ شده، حتی زیاد به بحث این که کی به مامان باباهامونن بگیم واکنش نشون نمی ده، 😐کلا شب ها که خونه ساکته میشینم یه گوشه و فکر می کنم و اشکام میاد خیلی حساس شدم، بار مسیولیتم هم نسبت به بارداریه اولیم بیشتره، الان بیشتر به حمایتش احتیاج دارم،


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792