2789
عنوان

اسم

180 بازدید | 8 پست

ب نظرتون این اسما خوبن ب اسم من و همسرم میان  مهدیا و مهدیار

خودم و همسرم هم مریم و محمد 

تعداد رای : 18
نظرسنجی
خوبه میان
8
44%
قشنگ نیستن
10
55%
ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اینا یه ذره عجیبن تلفظشون مهیار قشنگ تره😊😊

خودم عاشق مهدیارم بیشتر میخوام ببینم میان یانه 

مهیارم خوبه

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       

عزیزان انلاین ممنون میشم نظر بدین 

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       

اگه کسی ام پیشنهاد اسم دختر داره که ب مهدیار بیاد ممنون میشم بگه

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       

نی-نی-یار۵#  

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز