2777
2789
عنوان

امپول hcg

113 بازدید | 13 پست

من از روز سوم پریودی تا چهاردهم هر روز یک امپول زیر جلدی فوستیمن زدم 

روز چهاردهم یعنی دیروز صبح هم دو عدد اچ سی جی

زدم

ولی ترشح ندارم  زیره دلم خیلی درد میکنه😔

کیت تخمک گذاری هم گذاشتم منفی بوده😔


ینی تخمک گذاری نداشتم 

پس این دلدرد برای چیه؟؟


کسی هست راهنمایی کنه؟؟

دوست عزیز لطفا لایک نکن ممنون

من یه دونه زدم جوری شکمم ورم کرد و درد شدید داشتم که نمیدونی تب کردم به مرگ رسیدم 

خدای خوبم فرزندان مارو در پناه خودت حفظ بفرما .اونها رو به تو میسپاریم در مسیر خودت هدایتشون کن خداجونم 💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه نفر میگفت کیت ها و بی بی چکها تازگیا خیلی پرتی دارنو بیشتر جوابای نادرست میدن

خدای خوبم فرزندان مارو در پناه خودت حفظ بفرما .اونها رو به تو میسپاریم در مسیر خودت هدایتشون کن خداجونم 💖
خدا کنه که اشتباه باشه نتیجه این همه تزریقو ببینم

انشاالله به حق فاطمه زهرا

خدای خوبم فرزندان مارو در پناه خودت حفظ بفرما .اونها رو به تو میسپاریم در مسیر خودت هدایتشون کن خداجونم 💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز