2777
2789
عنوان

کتک زدن شوهر

539 بازدید | 13 پست

سلام بچه ها میشه کمکم کنید من شوهرم خیلی دوستم داره مطمینم اما حس میکنم مشکل اعصاب داره عین عقده ایا میمونه واقعا دیروز مهمونی دعوت بودیم با دوستمو شوهرش خلاصه اومدن دنبالمون من رفتم پایین نشستم تو ماشین هنوز تو خونه بود هی زنگ میزد باداد و بیداد میگفت فلان چیز کجاس منم یه کلمه گفتم اسگلی جوری که دوستمو شوهرش نشنیدن اصلا این فک کرد اونا شنیدن تا اومد تو ماشین نشست دستشو از جلو دراز کرد مثه سیلی زد تو صورتم که چرا گفتی بهم اسگلبعد که فهمید جلو اونا نگفتم شرمنده شد اما میدونید من درددم نگرفت چون چیزی نبود اما غرورم له شد نمیدونم چیکار کنم واقعا خانوادم پشتمن اما دلم نمیاد ناراحتشون کنم و اینکه حامله ام جونشو برام میده میدونما اما عصبیه زود جوش میاره میدونی حس میکنم چون جلوش واینستادم عادت کرده تا هر چی میشه هولم بده فحش بده عادی شده براش

خدایا شکرت ❤لطفا یه صلوات برا سلامتی نی نیم بفرستید ❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهر منم فكر كنه جلو كسي فحش دادم،اينكارو نميكنه واي تا آخر شب محلم نميده

اخه رفتاراش واقعا ادمو روانی میکنه اما من جلو کسی بهش چیزی نمیگم خدایی 

خدایا شکرت ❤لطفا یه صلوات برا سلامتی نی نیم بفرستید ❤

همه مردا رو این کلمات زشت و بی احترامیا حساسن حتما ک نباید جلو کسی بگی شاید کلا بدش بیاد این مدلی باهاش حرف بزنی،اسگل چیه آخه،اگ اون این حرفو ب تو بزنه خوشت میاد؟؟

همه مردا رو این کلمات زشت و بی احترامیا حساسن حتما ک نباید جلو کسی بگی شاید کلا بدش بیاد این مدلی با ...

ببین وقتی همش داد میزنه منو روانی میکنه همش فحش میده پای تلفنم همین کارارو میکرد منم بهش گفتم اسگلی  

خدایا شکرت ❤لطفا یه صلوات برا سلامتی نی نیم بفرستید ❤
مردا همينن عزيزم فكر كنن توهين شده بهشون جلو كسه ديگه زمين و زمان و بهم ميدوزن

من جلو کسی بهش نگفتم ازم پرسید جلو اونا گفتی گفتم نه وقتی همش داد میزنه و فحش میده من چیکار کنم واقعا 

خدایا شکرت ❤لطفا یه صلوات برا سلامتی نی نیم بفرستید ❤
من جلو کسی بهش نگفتم ازم پرسید جلو اونا گفتی گفتم نه وقتی همش داد میزنه و فحش میده من چیکار کنم واقع ...

واييي وقتي باور نميكنن يا حرف خودشونو ميزنن ميرن رو اعصاب،من باشم ميگم آره جلو اونا گفتم ولم كن بابا،خودشون هر كاري ميكنن عيب نداره به ما ميرسه همه چي عيب داره،باز شما يه حرفي زدي من يه موقع ها چشمامو گرد ميكنم جلو كسي باشه يعني انقدر حرف بهم ميزنه ميگم كور بودم كاش😏😔

ببین وقتی همش داد میزنه منو روانی میکنه همش فحش میده پای تلفنم همین کارارو میکرد منم بهش گفتم اسگلی ...

خب وقتی میبینی اون آدم عصبیه تو دیگ بااین کلمات آتیشی ترش نکن،سخته ک همیشه ادم بخواد خودشو کنترل کنه و جواب نده ولی وقتی میبینی اینجور جواب دادنا نتیجه عکس میده و رفتار بدتری میکنه باهات پس  سعی کن توام ب خودت مسلط تر  باشی 

واييي وقتي باور نميكنن يا حرف خودشونو ميزنن ميرن رو اعصاب،من باشم ميگم آره جلو اونا گفتم ولم كن بابا ...

اینم  همینه بابا دیوونس بخدا اصلا رفتار بلد نیست میتونس بیاد تو ماشین بگه چرا گفتی اسگل که ببینه من اصلا گفتم یا نه ، نه اینکه بخاد منو بزنه که بعدش دوستم بگه کی گفت اسگل که شرمنده بشه همیشه بعدش میفته به گه خوردن که البته فایده ای نداره دله من دیگه شکسته همش سره هر چیزه کوچیکی داد میزنه میگم بابا زشته من به درک همسایه هارو خسته کردی من از صدات که نمیترسم هی گندش میکنی

خدایا شکرت ❤لطفا یه صلوات برا سلامتی نی نیم بفرستید ❤
خب وقتی میبینی اون آدم عصبیه تو دیگ بااین کلمات آتیشی ترش نکن،سخته ک همیشه ادم بخواد خودشو کنترل کنه ...

دقیقا میدونم خودمم عصبیه 

خدایا شکرت ❤لطفا یه صلوات برا سلامتی نی نیم بفرستید ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792