2789
عنوان

شوهرم خیلی منو ترسوند لطفا بیاید

| مشاهده متن کامل بحث + 2047 بازدید | 130 پست

مردم اگه بترسن و احتکار کنن، قحطی میشه، همسرم میخواست بره پنج کیلو برنج بخره من کلی دعواش کردم که نکن، اگه روزی برنج کم بشه من همشو بین فقرا تقسیم میکنم، ما مردم سوار بر یک کشتی هستیم اما یه عده دارن کشتی رو سوراخ میکنن، اگه با هم باشیم هیچ مشکلی برای کشور پیش نمیاد، من که اصلا نگران نیستم

 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من امروز رفتم خريد معمولي فروشگاه هاي محلمون يه بسته نوار.   بهد.  أشتي.   پيدا نميش ...

والا همه میگن نیست

من تو فروشگاه کوروش کلی نوار بهداشتی دیدم

سنگ گران در دست ایام مغلوب آب نرم میگردد سرانجام

منکه از وقتی فهمیدم فشار اقتصادی زیاد شده، از هرچی که شوهرم میخره یه کمش و میزارم برا مستمند.یه وعده از هر گوشتی که میخره.میشه حدود ذویست گرم

حالا وضع اگه بدترم بشه، تخم مرغ و پنیرم بیرون میدم

ما قبلاتو خرید گوشت مشکل نداشتیم

حالا که برا ما سخت شده

پس برا اونیکه قبل ازاین گرونیا سخت بوده الان دیگه محاله

حالا گیرم قحطی شد، بریم گوشت و پوست همو بخوریم؟!

زن خوب، زن بی خیال است.
نی نی منم آذر بدنیا می یاد انشالله 😢😢😢

عه منم تولدم آذره😁😁😁عجب نی نی خوش یمنی

شازده کوچولو با ادب پرسید: بی‌وطن‌ها کجا هستند؟گل گفت: بی‌وطن‌ها؟ خدا می‌داند که کجا می‌شود پیدایشان کرد. باد این ور و آن ور می‌بردشان. نه اینکه ریشه ندارند؛ بی‌ریشگی، حسابی اسباب دردسرشان شده...(شازده کوچولو، آنتوان دوسنت اگزوپری.ترجمه و اقتباس کنتـ مونت کریستو)

از# _ماست_که_بر_ماست

اگه هیچکس نره بخره ایناجنساشون میمونه رودستشون ومجبورمیشن قیمتاروبیارن پایین واون موقس ک دیگه کسی انبارنمیکنه وبازارراه میفته ولی برعکس خیلیا مثله شوهراستارتر تامیبینن میخوادگرون بشه میرن بیشترمیخرن ک بعد درنمونن درحالیکه ایناهمش بازیای خودشونه ک مابیشتربدبخت بشیم

لطفا صلوات بفرستیدبرای اینکه شوهرم ی کارخوب گیرش بیاد😍😍😍😍
برگ عزیزم  مثل انسانای اولیه 😁

نععععع برگ به شينيونم نمياد

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  
مردم اگه بترسن و احتکار کنن، قحطی میشه، همسرم میخواست بره پنج کیلو برنج بخره من کلی دعواش کردم که نک ...

من محتكر نيستم ولي خدايي برنج زير ١٠ كيلو تا حالا نهريدم چون هر روز يه وعده برنج ميبزم هر روز كه نميشه برم يك كيلو نيم كيدو برنج بخرم

من شوهرم فروشگاه مواد غذايى داره تو اين چند مدت خودش خندش گرفته ميگه مردم ميان ٢٠٠ كيلو برنج ميخرن روغن چندتا كارتن و...

تقصير خودمون كه فاز قحطى گرفتيم اگه هول نكنيم كه اينجورى نميشه.از بس بقيه جو ميدن من خودم استرس رفتم ميگم نفروش بذار خودمون داشته باشيم از گشنگى نميريم.ميگه نه بابا همه چى درست ميشه حالا تا يه سالم انبار كردى بعدش چى؟!!

اللهم صل على محمد و ال محمد و عجل فرجهم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز