2777
2789
عنوان

چیزی که نباید میدید و دید!!!

| مشاهده متن کامل بحث + 1042 بازدید | 43 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیخواستم برم پزشکی قانونی فقط از رو کنجاوی رفتم ببینم مو کندن هم دیه داره یا نه..

کنجاوی ما رو ببین توروخدا طرف میزنتمون میریم ببینیم اینی که زده قانون دربارش چیزی گفته یا نه😔😔😔

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
شما باردار هستی و ایشون تودعوا موهاتو کشیده؟

نه باردار نیستم 

قبلا هم زده بود ولی خیلی ایندفعه زورم اومد هر دفعه یه حرکتی میزنه واقعا موندم چی کنم باهاش پریشب بهش گفتم طلاق میخوام گفت طلاق میخوای چرا به من میگی گفت نمیخوای زندگی کنی برو 

منم گفتم زندگی بازور و توهین نمیخوام

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
حالا دیه چندتار موچنده؟ منم ریزش مو دارم دیش از کی بگیرم؟😁

چرا همه چیو به شوخی میگیرین؟واقعا مسخره کردن داره شوهرت موهاتو بکشه و تو بخوای راجعبه حق و حقوقت بدونی؟

کاش خوشبختی  مثل مرگ حق همه بود
نه باردار نیستم  قبلا هم زده بود ولی خیلی ایندفعه زورم اومد هر دفعه یه حرکتی میزنه واقعا موندم ...

یه کم پررو تشریف دارن ها. قبلا زده بازم میزنه بعد میگه دارم برات.

من بودم پرینت میگرفتم میزاشتم رو در خانه میگفتم صبح به صبح داری میری سرکار یه دور از روش بخون ببین چه لطفی کردم نرفتم پزشکی قانونی. 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز