2777
2789
عنوان

خانما پايه اينننننن؟؟؟؟ 😉

| مشاهده متن کامل بحث + 318 بازدید | 32 پست
اصلا اسمتو میبینم ذوق میکنم

چراااااا

ذوق_مرگ_شدم_😌#  

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عاقا امشب همگی ساعت ۱۰ بخوابونیم دهنشون پایه هستین؟

من اصلا فیلم پایتخت رو نگا نمیکردم.بعد همون موقع ها که پخش میکرد پسر برادرشوهرم بهم گفت میخابونم دهنتا.بعد من اینقدر دعواش کردم.به شوهرم گفتم بچه ادب نداره حرف خیییییییییییییلی زشتی بهم زده.بعدا فهمیدم از فیلمه یاد گرفته

يه كارى كنيم به عقل بيان 

من میخوام تاپیک بزنم اندر مزایای شوهر من

ترور میشم فکر کنم

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!
من اصلا فیلم پایتخت رو نگا نمیکردم.بعد همون موقع ها که پخش میکرد پسر برادرشوهرم بهم گفت میخابونم دهن ...

خیلی بدآموزی داشت

خواهرزاده منم تا شوهرم دهنشو وامیکرد بهش میگفت بخوابونم دهنششششش؟

امقدر دعواش میکرد خواهرم

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!

آره شغلشم آزاده خودشم آزاده از صبح تا شب با خانوما ميگه ميخنده شبم ساعت ١٢ كه مياد خونه حوصله جواب سلامه منم نداره تنها كلمه اى كه با من حرف ميزنه ميگه ميميرم خسته ام

خدايا آرزوى دله همرو بر آورده كن🤲🏻
آره شغلشم آزاده خودشم آزاده از صبح تا شب با خانوما ميگه ميخنده شبم ساعت ١٢ كه مياد خونه حوصله جواب س ...

تو بخوابون دهنش😂😂😂

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز