2777
2789
عنوان

بچه ها اومدیم مسافرت همش با شوهرم در حال دعوا کردنم..

| مشاهده متن کامل بحث + 3228 بازدید | 119 پست

برات متاسفم که سوال به این مسخره ای میپرسی ببین با بدبخت شوهرت چه کردی که یه مرده صداش در اومده . حقته فردا خیانت کنه بفهمی زن غر غرو نفرت انگیزه  

دوستش دارم .خییییییییییییییلی . الهی دست به خاکستر بزنه طلا بشه.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😐اخه سرویس ایرانی نداشت اعصابم خورد شد تو اتاق هتله دو تا دستشویی هستا ایرانی نداره 

اغلب همینطوریه ..‌.حالا الان دعوا نکن بزار صبح سر حوصله یه گردو خاکی راه بنداز🤣😂😅😅خودمم الان شوهرم بیاد ببینه اومدم نی نی سایت دعوام میکنه 

ما از شیراز رفتیم مشهد نیشابور حالام شمال😐

از يه شيرازي بعيده ، شبرازيا ادمايين كه زندگيو انقد سخت نميگيرنا ، 

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

😂😂😂😂😂 چون گفته دسشویی میخوای بری دعوا کنی؟ دختر مگه اعصاب نداری.. اینجوری کنی دیگه نمیارتت مسافرتا..  من جات بودم به محض راه افتادن انقدر میخندیدمو شوخی میکردمو میرقصیدم تا انقدر خوشحال بشه که همش بگه بریم سفر... 

اخه هتل نگرفته بودیم اومدیم تو بین هتل ها ک دیدیم شوهرم گفت همین الان بالاترین نقطه شمال محمود آبادی ...

خیلی از بهترین هتلها ندارن سرویس ایرانی داخل سوئیت.خب میرفتی لابی هتل اینم دعوا کردن داشت!

تازه از حبس برگشتم🕵️‍♂️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز