matina96 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/28 تعداد پست: 154 عنوان شربت کیتوفن 289 بازدید | 21 پست دخترم ابریزش بینی داره به نظرتون بهش این شربت رو بدم و چه اندازه یک سالشه 1397/06/11 | 17:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
negar1010 عضویت: 1397/05/13 تعداد پست: 24327 کتو معمولا مال سرفه ها ی ناشی از حساسیت هست.سیتریزین بیشتر میون تو ابریزش
elimami عضویت: 1396/07/25 تعداد پست: 2029 برای آبریزش بینی سیتریزن میدن یا شربت کوریزان که برای سرما خوردگی هست اینا توش آنتی هیستامین داره.کیتوتیفن بیشتر برای سرفه هست
بسارا عضویت: 1392/02/28 تعداد پست: 4275 شربت پلارجین کیدز ک تمام موادش از منابع گیاهیه برای همه چیز بچه ها خوبه سرما خوردگی آبریزش مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی گیتوتیفن ی ضد سرفه اس ک توش کورتون داره
matina96 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/28 تعداد پست: 154 شربت پلارجین کیدز ک تمام موادش از منابع گیاهیه برای همه چیز بچه ها خوبه سرما خوردگی آبریزش ... ضرر نداره؟
negar1010 عضویت: 1397/05/13 تعداد پست: 24327 کتوتیفن برا حساسیته کورتون داره ب بچه ب اون کوچیکی نده اصلاومشکلی نداره زیررشش ماهم میدن یکسال بزرگه
بسارا عضویت: 1392/02/28 تعداد پست: 4275 اره همون ی سرچ کن میاد شکل و قیمتش این شربت عالیه و حساسیت نمیده
matina96 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/28 تعداد پست: 154 برای آبریزش بینی سیتریزن میدن یا شربت کوریزان که برای سرما خوردگی هست اینا توش آنتی هیستامین داره. ... دکتر نبرم ؟
matina96 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/28 تعداد پست: 154 اصلاومشکلی نداره زیررشش ماهم میدن یکسال بزرگه چقدر باید بدم قبلا همین جوری شده بود دکتر این شربت و داده بود
بسارا عضویت: 1392/02/28 تعداد پست: 4275 ضرر نداره؟ نه عزیزم این شربت مخصوص سرماخوردگی بچه هاس منتها با مواد گیاهی مثل آویشن و ....اینو دکتر ب دختر من داد شربت سرماخوردگی کودکان مال شرکت کوریزانم خوبه
matina96 مدیر استارتر عضویت: 1396/06/28 تعداد پست: 154 نه عزیزم این شربت مخصوص سرماخوردگی بچه هاس منتها با مواد گیاهی مثل آویشن و .... اینو دکتر ب دختر من ... ممنون عزیزم