2777
2789

من قرص نخوردم فقط روزی دوبار صورتمو با ژل شستشو شستم و خاکشیر زیاد خوردم

اگر بدانيد مردم هزار بار بيشتر به يك سردرد معمولى خوداهميت مى دهند تا به خبر مرگ من و شما،ديگر نگران نخواهيد شد کهدرباره شما،چه فكرى مى كنند...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روشای گیاهی بهتره. اول منشا جوش رو باید پیدا کرد گاهی از کبد هست که در صورت خوردن خاکشیر ناشتا و عرق کاسنی صورتت مثل آینه میشه.

قرص نخور اونم چرک خشک کن قوی مثل آزیترومایسین. بابا به خودتون رحم کنین پس فردا میخواین مادر بشین

هر روز واسه مادرای منتظر دعا میکنم. مثل نمازی که نمیذارم قضا بشه. خدایا دامن همه منتظرا رو سبز کن. خدایا فقط از خودت میخوام نه هیچ کس دیگه

عزیزم اول باید دلیلش کشف شع .من که دربارش تحقیق کردم فهمییدم تقریبا در اکثر موارد بخاطر تغییرات هورمونی یا کبد و حساسیت هستش . هورمون و کبد که ازمایش دارن ولی گلم از یسری علائم بالینی هم میشه فهمید کاش بیشتر درباره حالاتت و جای جوش هات و اینا میگفتی

در حیرتم از مرام این مردم پست ، این طایفه ی زنده کش و مرده پرست ، تا هست به ذلت بکشندش زجفا ، تا مرد ببرندش سر دست...
الان خوبی؟ جوش بهت میزد؟

آره خیلی‌ بهتر شدم

اگر بدانيد مردم هزار بار بيشتر به يك سردرد معمولى خوداهميت مى دهند تا به خبر مرگ من و شما،ديگر نگران نخواهيد شد کهدرباره شما،چه فكرى مى كنند...!
عزیزم اول باید دلیلش کشف شع .من که دربارش تحقیق کردم فهمییدم تقریبا در اکثر موارد بخاطر تغییرات هورم ...

بیشتر روی کنار صورتمو این کنارای چونم میزنه ..البته برای کبد هم شاید باشه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792