2777
2789
عنوان

بارداری مجدد

105 بازدید | 14 پست

سلام.خوبید؟میشه کمکم کنید؟

من یه پسر ۶ماهه دارم. زایمانمم طبیعی بود.حالا باز باردارم

چه روشی برا سقط راحت و بهتره؟هزینه ش چقدر میشه؟هرکی اطلاعات داره بهم میگه؟مرسی عزیزانم  

سقط؟ عزیزم باید بیشتر مراقبت میکردی توی نزدیکیت. حالا که شده لطفا نکشش. اون بچه میتونه بزرگ شه درس بخونه ازدواج کنه. از زندگی محرومش نکن. اون هیچ تفاوتی با این بچه ای که داری نداره ، حق زندگی داره

میشه ی صلوات مهمونم کنید؟❤💋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینکه بااین شرایط اقتصادی بیارمش نتونم بهش برسم...اینم گناه نداره؟وگرنه بچمه مگه میشه بخوام بکشمش.

گفتم اینجا با مامانا حرف بزنم بلکه به یه نتیجه برسم و دلم اروم بگیره

من بعد از زایمانم حدود ۳-۴ماه افسردگی داشتم.الانم از وقتی فهمیدم فقط دارم گریه میکنم.بین نگه داشتن و ...

نگهش دار من بعد ۹ ماه تلاش بچه دار شدم که قلبش تشکیل نشد. الان باز دیشب آمپول زدم که تخمکم آزاد شه. به جاش فاصله سنی بچه هات کمه

میشه ی صلوات مهمونم کنید؟❤💋
اینکه بااین شرایط اقتصادی بیارمش نتونم بهش برسم...اینم گناه نداره؟وگرنه بچمه مگه میشه بخوام بکشمش. ...

اینکه از بین ببریش خیلی بدتره. واقعیتو بهت میگم چون آدم احساسی هستی تا آخر عمر خودت رو نمیتونی ببخشی اگر سقطش کنی

میشه ی صلوات مهمونم کنید؟❤💋

ان شاالله اینبار زایمان راحت تری داشته باشه. خیلی خانما اینجا هستن آرزوی بچه دارن. منتظر بیبی چک مثبت هستن. صدای شنیدن قلب جنینشون. تو که خدا بهت داده دو دستی بچسبش. 

میشه ی صلوات مهمونم کنید؟❤💋

hzmhh:

اتفاقا هم دوران بارداری راحتی داشتم هم زایمان...

اما یکم کم طاقتم در برابر مشکلات ک سختی

تازه داشت این بچم از آب و گل در میومد...

خدا کمک همه کنه منم توش.برام دعا کنید از سختیش بر بیام


hzmhh: سرهمین احساسی بودنم که انقد دارم عذاب میکشم ... ممنون بابت دلداری

سلام عزیزم  منم مثل شمام 😔با این تفاوت که پسرم الان شش ماهشه  من سه ماهمه، وقتی فهمیدم باردارم خدارو شکر کردم گفتم حتما  حکمتیه  😔 خیلی خستم تازه  از بارداری و استرس  زایمان راحت شدم ؛خواهشا بفکر  کنار اومدن باش نه خلاص  شدن

بر مــــــحمد وال مــــــحمد صلــــــــــوات

hili:

من همه همّ و غمم از خودمه که نتونم بهشون برسم.وگرنه صد در صد یه حکمتی هست یه خیر و صلاحی هست که من و شما ازش بی خبریم.

دقیقا منم همین فکرا اذییت میکنه که تازه داشت شرایط یکم راحت میشد که یهو باز انگار باید اون راه سختو باز پیش برم...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792