2777
2789
صادق باشه،چارشونه باشه مهربون باشه.یعااااالمه عاشقم باشه آدم باشه کلا.ظاهرشم برام مهمه،خصوصا چشاش ...

آخی عزیزدلم پس خوش شانس هستی که چون باب دلت شده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ببخشید همسرتون چکاره هستن

شغلش ازاده

قیافشم مورد پسند منه

تیپش عالیه 

به،شدت به تمیزی و نظافتش میرسه

اخلاقش خوبه

خسیس نیست

حمایتم میکنه جلو خوانوادش

یه ایراد کوچیک،داره اونم اینه که ۱۱سال ازم،بزرگتره

شغلش ازاده قیافشم مورد پسند منه تیپش عالیه  به،شدت به تمیزی و نظافتش میرسه اخلاقش خوبه خسی ...

اتفاقا هرچه بزرگتر باشه صلاحته نامزد من ازم 8سال بزرگتره و این عاله واقعا چون درکت میکنه

اون پنج درصدش بخاطر چیه

به خاطر اینه که وقتی ازچیزی ناراحتم بلدنیس دلداری بده و باهام دعوا میکنه که چرا ناراحتی ناراحت نباش😂

خب این باعث دلخوری و دعوا میشه

یا اینکه وقتی از چیزی ناراحته اصلا به من نمیگه.احساس غریبه بودن میکنم.احساس بدردنخور بودن.

آخ ازِتا....😒

اول خانوادش کم‌جعیت باشه . تک پسر باشه خیلی بهتره چون خودمم تک دخترم. اخلاق .دستش به دهنش برسه یه سرمایه ای چیزی داشته باشه . تحصیلاتش حداقل لیسانس باشه. عرضه داشته باشه

❤ 💚🍃هرچه در جستن آنی،آنی❤💚🍃خدایاخودت بساز تو بسازی قشنگ تره♥️🌸♥️
اول خانوادش کم‌جعیت باشه . تک پسر باشه خیلی بهتره چون خودمم تک دخترم. اخلاق .دستش به دهنش برسه یه سر ...

منم تک دخترم و اون بخاطر این موضوع خیلی فکر میکنه چون فکر میکنه توقعم زیاده

1. چشم پاک باشه

نماز خون

کمی غیرتی

حجاب براش مهم باشه

خیلی دوستم داشته باشه

اختلاف سنی 5تا7

ظاهرش هم به دل بشینه ( از این برادر بسیجیا باشه خخخخخخ😅😅😅) 

پوستش سبزه باشه( اینکه من ازش سفیدتر باشم بهم اعتماد به نفس میده😉) 

اخلاقش خوب باشه خسیس نباشه

تو کار خونه کمکم کنه

ترجیحا هم رشته ایم باشه

ممممم دیگه چی🤔🤔🤔🤔

کاری و سخت کوش باشه ( از آدم تنبل خوشم نمیاد) 

مدیریت مالی خوبی داشته باشه 

و در آخر همیشه هوامو داشته باشه😋😋😚😚

1. چشم پاک باشه نماز خون کمی غیرتی حجاب براش مهم باشه خیلی دوستم داشته باشه اختلاف سنی 5تا7 ظا ...

پس یا باید نظامی باشن یا همون بسیجی مثه اینکه اینجور چیزا رو بیشتر دوسداری

یعنی قیافه برات مهم نیس؟

انقدر مهم نبوده برام که از روزی که با نامزدم دوست شدم یعنی چهارسال پیش همه گفتن حیف توعه چرا اینجوری میکنی مگه کم دورت ادم هست

اما اون ادمای اطرافم هیچکدوم اینقدر مرد نبود همراه نبودن یار نبودن تکیه گاه نبودن معتمد نبودن و انقدر درکشون بالا نبود 

یادمه همه گفتن اره واسه پولشه داری خودتو بهش میندازی😒 اما مرد اگه عرضه نداشته باشه و پول داشته باشه هرچس داره به باد میده اما اگه عرضه داشته باشه و هیچی نداشته باشه همه چی میتونه به دست بیاره 

من یه مذهبی منور الفکرم😊
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز