2777
2789
عنوان

عكس رنگى رحم😞

276 بازدید | 22 پست

خانما يه سال و نيم اقدامم موفق نشدم دكترمم دارويي بهم نداده تاحالا به غير از متفورمين و يه سرى ويتامين حالا بهم گفته برو عكس رنگى 

اگه كسي انجام داده بهم بگه چه جورى بوده 

قبلش بايد چيكار كنم خيلى استرس دارم

شنيدم با بيهوشي ام انجام ميدن منتها نميدونم كدوم بيمارستان داره چون واقعا از معاينه و اين چيزا وحشت دارم 

كسي ميدونه منم راهنمايي كنه از فكر خوابم نميبره😒

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍

عزیزم اگه تهرانی برو مرکز ابن سینا...یه ماده حاجب که به اشعه را دیولوژی حساسه به رحمت تزریق میکنن و بعد عکس میگیرن ..این ماده وارد لوله ها میشه و هر جا که میره تو عکس نشون داده میشه واسه همین اگه لوله ای بسته باشه یا رحم از نظر شکل ایرادی داشته باشه نشون میده ....دردش قبلا زیاد بود جدیدا خیلی کمتر شده نگران نباش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اگه تهرانی برو مرکز ابن سینا...یه ماده حاجب که به اشعه را دیولوژی حساسه به رحمت تزریق میکنن و ...

خيلى ميترسم ،من دكترم معاينم ميكنه دادم ميره هوا اينمارو انجام ميدم حتما چون دوست دارم زودتر بچه دار بشم با بيهوشي البته

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍

والله یکسال و نیم فقط متفورمین خیلی داروی کمی بهت داده، کلومفین چی پس که خیلی مهم، و داروهای دیگه برای تحریک،من ۳ ماه دکترم دوفاستون به داروهام اضافه کرد باردار شدم، البته من اصلا لی نظمی پریود نداشتم که تو چند ماه آخر پیدا کردم دوفاستون داد،

والله یکسال و نیم فقط متفورمین خیلی داروی کمی بهت داده، کلومفین چی پس که خیلی مهم، و داروهای دیگه بر ...

منم دو ماه دوفاستون خوردم اونم يك سال پيش پريودامم هميشه با اختلاف ٣با٤روزه

همه ميگن سنت كمه حالا خودم عجله دارم

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍
منم دو ماه دوفاستون خوردم اونم يك سال پيش پريودامم هميشه با اختلاف ٣با٤روزه همه ميگن سنت كمه حالا خ ...

ایشالله هر چی زودتر جواب میگیری و باردار میشی عزیزم، فقط فکرت درگیر نباشه و استرس نداشته باشی همه چیز درست میشه

ایشالله هر چی زودتر جواب میگیری و باردار میشی عزیزم، فقط فکرت درگیر نباشه و استرس نداشته باشی همه چی ...

ممنونم عزيزم دعا كنيد خدا به منم دوتا فسقلى بده

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍
بعد چندسال اقدام .همون ماهم باردار شدم..شما هم زودتر برو انشااله زودی نتیجه بگیری

ايشالا

اميدوارم كردى♥️

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍

[QUOTE=68005083]من تازگی رفتم با بیهوشی تو ابن سینا، تو تاپیکهام ببین با جزییات توضیح دادم.[/QUOTE 

مرسي عزيزم حتما ميخونم

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز