shaer مدیر عضویت: 1397/04/20 تعداد پست: 402 عنوان مشاعره | مشاهده متن کامل بحث + 245 بازدید | 98 پست کی اهل مشاعرست؟ 1397/06/11 | 00:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nh عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 257 تا توانی پیش کس مگشای راز بر سر این دل مکن زنهر باز زان یار دلنوازم شکریست با شکایتگر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت
هرمان عضویت: 1396/11/27 تعداد پست: 17658 تو پریچهر چنانی که به هنگام وداع حیفم اید که تو را دست خدا بسپارم مرغ روحم که همی زد ز سر سدره صفیرعاقبت دانه خال تو فکندش در دام دردم از یار است و درمان نیز هم
shaer مدیر استارتر عضویت: 1397/04/20 تعداد پست: 402 دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرابی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
ftm_must عضویت: 1397/06/11 تعداد پست: 270 تا توانی پیش کس مگشای راز بر سر این دل مکن زنهر باز ز روی دوست دل دشمنان چه دریابدچراغ مرده کجا شمع آفتاب کجا
nh عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 257 مرغ روحم که همی زد ز سر سدره صفیر عاقبت دانه خال تو فکندش در دام مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیستهمهبا قافیه عشق مصیبت دارند
mamankocholoam عضویت: 1397/06/02 تعداد پست: 1034 دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا ان کس ک بداندو بداندوبداند اسب طرب از گنبد دوار جهاند
ftm_must عضویت: 1397/06/11 تعداد پست: 270 مرغ روحم که همی زد ز سر سدره صفیر عاقبت دانه خال تو فکندش در دام مبین به سیب زنخدان که چاه در راه استکجا همیروی ای دل بدین شتاب کجا
هرمان عضویت: 1396/11/27 تعداد پست: 17658 مشکل از سبک عراقی و خراسانی نیست همهبا قافیه عشق مصیبت دارند دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بودتادل شب سخن از سلسله موی تو بود دردم از یار است و درمان نیز هم
nh عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 257 مبین به سیب زنخدان که چاه در راه است کجا همیروی ای دل بدین شتاب کجا ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دارتا دست خداحافظی اش را بشمارم
هرمان عضویت: 1396/11/27 تعداد پست: 17658 ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار تا دست خداحافظی اش را بشمارم بفشارم درست تر نیست؟البته من شعرو نخوندم تاحالا دردم از یار است و درمان نیز هم
mamankocholoam عضویت: 1397/06/02 تعداد پست: 1034 زان یار دلنوازم شکریست با شکایت گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت تا توانی دلی بدست اور دل شکستن هنر نمی باشد
nh عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 257 دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود تادل شب سخن از سلسله موی تو بود در جمعشان بودم کهپنهانی دلمرفتباور نمیکردم به اسانی دلمرفت
هرمان عضویت: 1396/11/27 تعداد پست: 17658 ان کس ک بداندو بداندوبداند اسب طرب از گنبد دوار جهاند فکر کنم 3تاشون نباید بداندباشه.یه نداند توش بایدبیاداحتمالا دردم از یار است و درمان نیز هم
nh عضویت: 1397/04/23 تعداد پست: 257 بفشارم درست تر نیست؟البته من شعرو نخوندم تاحالا درسته اشتباه تایپی بود عزیزم
mamankocholoam عضویت: 1397/06/02 تعداد پست: 1034 فکر کنم 3تاشون نباید بداندباشه.یه نداند توش بایدبیاداحتمالا ن عزیزم چهار تا بیته تو دوتای دیگش هست حالا میگم