2777
2789
عنوان

قرص ریلکسی

122 بازدید | 9 پست

سلام دوستان کسی قرص ریلکسی سراغ داره من خیلی واسه همه چیز جوش میزنمو حرص میخورم وقتم ندارم برم دکتر کسی تاحالا قرصی خورده که ریلکس بشه؟

باردار نیستم 

ایمی پرامین

جان منی از این عزیزتر نمی شودجان منی و خوش به حالت که مادرت تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریاکشف کرده دوست داردبرایت یک مشت بوسه میفرستم باز هم هست از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام تو فقط بیا بیا و مرا شادترین و عاشقترین مادر دنیا ببین

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شما استفاده کردید؟

دوستم حرصی بود میخورد میگفت عالیه من لازمم نشده تا حالا

جان منی از این عزیزتر نمی شودجان منی و خوش به حالت که مادرت تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریاکشف کرده دوست داردبرایت یک مشت بوسه میفرستم باز هم هست از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام تو فقط بیا بیا و مرا شادترین و عاشقترین مادر دنیا ببین
بدونه نسخه میدن بنظرت؟

نمیدونم والا ولی این بدون نسخه میگرفت ..میگفت میخورم به هیچی فکر نمیکنم دیگه

جان منی از این عزیزتر نمی شودجان منی و خوش به حالت که مادرت تو را مثل گوش ماهی هایی که خودش کنار دریاکشف کرده دوست داردبرایت یک مشت بوسه میفرستم باز هم هست از این بوسه های عاشقانه برایت زیاد کنار گذاشته ام تو فقط بیا بیا و مرا شادترین و عاشقترین مادر دنیا ببین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز