سلام دوستان عضو جدیدم ، راستش من و همسرم خونه جدیدی را رهن و اجاره کردیم که قبلا کسی داخلش نبوده و صاحب خونه شهرستان زندگی میکنه، روزی که واسه تمیز کاری رفتیم دیدیم سوسک های ریز کابینتی داره و من به شدت حساسم به قدری که بخاطر این موضوع حتی گریه کردم 😭😭 روز اول رفتیم سم فروشی بهمون محلول ساپرمترین داد که توی اب حل کردیم و زدیم روز دوم که رفتیم دیدیم زیاد لاشه سوسک نیفتاده در حد بیست سی تا و چندتا زنده دیدیم من کل سایت رو زیرو رو کردم و براساس نظرات کاربران سم پودری ایکون و اسپری کامن گرفتم و کامل زدیم خمیر امحا هم یک بسته رو کوچولو کوچولو سر راهشون گذاشتم اما بازم شدیدا نگرانم از اینکه وسایلام رو ببرم و توی وسایلام تخم گذاری کنند 😖😖 لطفا اگر کسی تجربه ای داره بهم بگه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بهشون می گن سوسکای المانی...ببین من نمی دونم اسم سم چیه..ولی اگه این سم رو بزنی تا یکسال سوسک محاله ببینی...ی پودری هست تو ی بسته کوچیک پرس شده ...این پودر رو با پرسش می ریزی تو اب کم کم خودش خیس می خوره باز می شه ...بعد همه جا بریز تو کل فاضلابا و درزو دورزو کل کناره های دیئار...همه جا دیگه...معجزست..اسمشو نمی دونم فقط
آنکه در طرز غزل نکته به حافظ آموخت /یار شیرین سخن نادره گفتار من است