2777
2789
عنوان

قهر وپیشمونی

305 بازدید | 18 پست

من امروز قهر کردم اومدم خونه بابام البته قبلش مامانم گفت اگه بیای دیگه نمیتونی برگردی اولش فک کردم کارخوبی دارم میکنم ولی الان پشیمونم وراه برگشتی ندارم من چکارکنم

عزيزم😔 خيلي بده

سعي كن با شوهرت مصالحت آميز حل كني

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


حالا مامانت جلو در و گرفته نمیزاره بری خونه ات یعنی؟!اگه شوهرتم بیاد بازم نمیزاره؟!مشکلت مگه چیه؟

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://www.ninisite.com/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤

شوهرت نمیاد دنبالت؟؟؟ 

من ی بار قهر کردم رفتم خونه بابام

عصر روز بعد شوهرم اومد جلوی در 

گفت تا پنج دقیقه منتطرت می مونم 

کلا آدم منت کشی نیست

ولی جدا از این قضیه دیگه هیچ وقت از خونه م نرفتم

اصلا درست نیست 

تو خونه قهر باشی سنگین تری

تا اینکه همه بدونن چی شده 


توکل بر خدایت کن‌‌؛؛  کفایت میکند حتما 

بجا پشیمونی یه یا علی بگو و از فردا همههههه اون کارایی که شوهرت دوست نداشتو انجام بده

تا لنگ ظهر بخواب.غذا نپز.جاهایی که شوهرت نمیذاشت برو بگرد.پاساژ گردی و خونه دوست و...

انشالله بعد از تفریحاتت شوهرت بیاد منت کشی

مهربانی را اگر قسمت کنیم💕من یقین دارم به ماهم میرسد!           آدمی گر ایستد بربام عشق❤دستهایش تا خداهم میرود🤞
قبلش گفت اگه به عنوان قهربیای باید بمونی وجدابشی

مشکل چیه

دخترک خنده کنان گفت که چیست...راز این حلقه زر...راز این حلقه که انگشت مرا... اینچنین تنگ گرفته است به بر...راز این حلقه که در چهره او...اینهمه تابش و رخشندگی است...مرد حیران شد و گفت... حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است...همه گفتند:مبارک باشد...دخترک گفت:دریغا که مرا...باز در معنی آن شک باشد... سالها رفت و شبی...زنی افسرده نظر کرد برآن حلقه زر...دید در نقش فروزنده او... روزهایی که به امید وفای شوهر...به هدر رفته هدر....زن..... پریشان شد و نالید که وای...وای این حلقه که در چهره او...باز هم تابش و رخشندگی است... حلقه بردگی و بندگی است...فروغ فرخزاد.....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792