2777
2789
عنوان

در ادامه تاپیک پیشنهاد رئیس حراست

| مشاهده متن کامل بحث + 591 بازدید | 28 پست

آهان اینم بگم اتاق این آقا طبقه سوم بود من داشتم برمیگشتم اومدم با آسانسور برم پایین منتظر آسانسور بودم یهو دیدم داره میاد سمت آسانسور با ترس و وحشت رفتم از پله ها رفتم

یه زن همیشه باید امید داشته باشه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهترین کارو کردی اون نامه بده نبود

آره نامه واسش ممکن بود حسابی شر شه

میخواست مثلا در برابر یه چیزه خوبی هم گیرش بیاد که به ریسک کارش بیارزه

یه زن همیشه باید امید داشته باشه
نه نگرفتم دیگه


خیلی استادا آشغالن. همه انتظاری از دانشجو دارن واسه نمره . بهتر نگرفتی. یه ترم دیرتر بری سر کار بهتر از اینه که عمر خاطره بد داشته باشی

عاشق نشدی وگرنه میفهمیدی; پاییز بهاریست که عاشق شده است😍
فکر میکنین این ماشینایی که تو جاهای خلوت یا نه کنار خیابون نگه داشتن و اکثرا شیشه هاشون دودیه دارن چ ...

مامانم چند روز پیش بهم گفت دیشب داداشم ساعت سه شب(بخاطر کارش) اومده خونه دیدم رنگ و رو نداره گفتم مامان چته چرا زرد شدی؟داداشم گفته الان که میخواستم ماشین رو بیارم داخل حیاط دیدم یه ماشین پشت خونمون پارک کرده یه زن و مرد لخت تو ماشین بودن مشغول😕

تیکر بوقت تولد سه سالگی عزیز دردونه ام و به امید خدا تولد نی نی😍
خیلی استادا آشغالن. همه انتظاری از دانشجو دارن واسه نمره . بهتر نگرفتی. یه ترم دیرتر بری سر کار بهتر ...

آره دقیقا

یه استادمون که واقعا چشماش هرزه بود

تو کلاس هیچ کی حاضر نبود ردیف اول بشینه از بس زوم میکرد

یه زن همیشه باید امید داشته باشه

یه خاطر دیگه هم دارم از ترم اول همون دانشگاه

رفته بودم کاره اداری انجام بدم طرف داشت ترکی به همکارش میگفت از مال مامانبزرگا هم بزرگتره و میگفت به نظرت شوهر داره بعد من با یه حالت گنگی و ترس نگاش کردم(اون موقعه ۱۹ سالم بود) گفت داره در مورد مادربزگش حرف میزنه یعنی اون لحظه کارمو فراموش کردم تند دوییدم رفتم از اونجا

یه زن همیشه باید امید داشته باشه
نه نگرفتم دیگه


خیلی استادا آشغالن. همه انتظاری از دانشجو دارن واسه نمره . بهتر نگرفتی. یه ترم دیرتر بری سر کار بهتر از اینه که عمر خاطره بد داشته باشی

عاشق نشدی وگرنه میفهمیدی; پاییز بهاریست که عاشق شده است😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش