2777
2789
عنوان

کودک وابسته

427 بازدید | 11 پست

من یه دختر کوچولو شش ماهه دارم که شدیدا به من وابسته اس 

یه دختر هشت ساله ام دارم با خواهرش رابطه اش خیلی خوبه و دوستش داره همینطور پدرش خیلی به نی نی کوچولو محبت میکنه همینطور هم خودم خیلی دوستش داریم 

 ولی دخترم بی نهایت به من وابسته اس البته تو محیط خونه خوبه اصلا بغلی نیست راحت به همه کارهام میرسم 

 ولی اگه منزل بستگان بریم یه لحظه از بغلم پایین نمیاد و حتی اگه پیش باباش بذارم جیغ میکشه که بیاد پیش خودم 

واقعا نمیدونم چیکار کنم چون چند ماه دیگه باید برم سرکار و میدونم خیلی اذیت میشه

عزیزم مساله کاملا طبیعیه.

بچه زیر ۲ سال ب مادر خیلی وابسته س.و اگه بخاطر اشتغال مادر یا هر چیز دیگه از مادر جدابمونه دچار اضطراب جدایی میشه و زیاد ضربه میخوره

فوق لیسانس مشاور و روانشناس  ۱۵ سال سابقه تدریس و مشاوره فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی❤😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزيزم خودت داري ميگي ٦ ماه

اگه ٤ ساله بود اين داستان مشكل بود 

از بچه ي ٦ ماهه چه توقعي داري؟

شما وقتي ميري مهموني بچه احساس نا أمني ميكنه واسه همين تو بغل شما احساس ارامش ميكنه 

نگران نباش هرچي بزرگتر بشن بهتر ميشن 

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
بچه منم همین طور بود  مدلشه زیاد بهش سخت نگیر  بزار آغوشت همیشه براش باز باشه

خیلی باش بازی میکنم خیلی خوش خنده اس 

البته  تو خونه بغلیش نکردم خودش هم  رو زمین بازی،کردن رو دوست داره بغلش کنم زور میزنه بیاد پایین  ولی،یکی دیگه رو ببینه میچسبه به من 

خیلی باش بازی میکنم خیلی خوش خنده اس  البته  تو خونه بغلیش نکردم خودش هم  رو زمین با ...

اصلا خودت درگیر واژه بغلی نکن 

بچه هر وقت به آغوش مادر نیاز داشت باید بغلش کرد باید احساس امنیت و پذیرش داشته باشه 

بی خیال دیگران مهم آرامش بچته 

جایی هم می ری اولویت اول بچت باشه دیگران هم باید درک کنن 

به مرور بهتر می شه

الهم عجل لولیک الفرج

سنش خیلیییی کمه.. اصلا تو سنی نیست که اسمشو بذاری وابستگی.. نوزاد نیاز عاطفی شدییید داره و به بغل پدر و مادر محتاجه و احساس امنیت میکنه...

از چند سالگی به بالا میتونی اسمشو وابستگی بذاری

یک صبح جمعه پا میشی میبینی یه مرد پر ادعا با بی تدبیری، مملکت را به دامن تفرقه و آشوب انداختهیه صبح جمعه دیگه هم پا میشی میبینی یه مرد بی ادعا با شهادتش موجب همدلی و وحدت یه ملت شده.  چقدر فرق است بین کسی که بندگی خدا را میکند و کسی که نوکری کدخدا را
عزيزم خودت داري ميگي ٦ ماه اگه ٤ ساله بود اين داستان مشكل بود  از بچه ي ٦ ماهه چه توقعي ...

سلام زهرا جووون😍خوبی عزیزم؟

یک صبح جمعه پا میشی میبینی یه مرد پر ادعا با بی تدبیری، مملکت را به دامن تفرقه و آشوب انداختهیه صبح جمعه دیگه هم پا میشی میبینی یه مرد بی ادعا با شهادتش موجب همدلی و وحدت یه ملت شده.  چقدر فرق است بین کسی که بندگی خدا را میکند و کسی که نوکری کدخدا را
عزيزم خودت داري ميگي ٦ ماه اگه ٤ ساله بود اين داستان مشكل بود  از بچه ي ٦ ماهه چه توقعي ...

بیش از،اندازه وابسته اس

بچه کوچیک اطرافمون زیاد داریم ولی،هیچکدوم اینجوری نیستت

 دختر بزرگم اصلا به این شکل  نبود 

بیشتر ناراحت خودشم دو سه ماه دیگه برم سرکار خیلی اذیت میشه 

نمیدونم چیکار کنم از حالا ناراحتشم

اصلا خودت درگیر واژه بغلی نکن  بچه هر وقت به آغوش مادر نیاز داشت باید بغلش کرد باید احساس امنی ...

حرفت رو قبول دارم من تجربه بغلی بودن بچه رو دارم دختر اولم رو همه گفتن زیاد بغل کن محبت کن من هم کلا مادر عاطفی،هستم 

دختر بزرگم مثل دختر دومم وابسته نبود ولی به شدت بغلی بود یعنی مدام دخترم تو بغل من و باباش بود بشکلی که ارتروز گردن گرفتم واقعا اینطور هم نیست که فک کنیم باید همیشه بچه رو بغل کنیم 

ولی دختر دومم رو به همون اندازه باش بازی میکنم ولی رو زمین خدا رو شکر تو خونه خودمون اصلا باش مشکلی ندارم 


سلام زهرا جووون😍خوبی عزیزم؟

سلام فداتشم😍😍

خوبي شما؟

وقتي اينجا ميبينمت خيليـ خوشحال ميشم

دلم وأستون تنگ شده❤️❤️

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز