2777
2789
عنوان

دندون پزشکی

137 بازدید | 11 پست

من هروقت  برم دندونمو  پر کنن یا عصب کشی کنن

از دردش  ۲روز میمیرم هیچ مسکنی جواب  نمیده  واقعاااا فلج میشم....

حالا امروز  جرمگیری دارم...  و  ی ویزیت کنه وقت بده واسه  عصب کشی....

میخواستم ببینم جرمگیری ب همون شدتت درد داره؟؟؟

از قبل مسکن بخورم


چ کارا  باید انجام بدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب استانه دردت بالا ببر یعنی تحمل کن.اصلا دکترت عوص کن جرمگیری درد ندارهامپول بی حسی میزنن بعصی دکت ...



گلم  عوض کردم

... کلا  امپول میزنه  کارشو  انجام میده   هیچی  احساس نمیکنم

میام   خونه  بعد عصب کشی ۲.۳ ساعتتتت  بعدش  واقعا میمیرم

زنگ‌زدم مطب   گف مسکن بخور نهایت امپولتو  برن

زدم فایده نداشته

و  تا صب  از درد ب خودم پیچیدم

مفنامیک خوردم  دیکوفناک خوردم  ساکت نشده فقط درد کشیدم


سر  دندون دوممم دکترم عوض کردم همین بلا سرم اومد‌..

حالا این سومیییی میخواد وقت بده 

قبلش جرمگیری دارم

ولی دیگه چشم ترسیده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز