گلم عوض کردم
... کلا امپول میزنه کارشو انجام میده هیچی احساس نمیکنم
میام خونه بعد عصب کشی ۲.۳ ساعتتتت بعدش واقعا میمیرم
زنگزدم مطب گف مسکن بخور نهایت امپولتو برن
زدم فایده نداشته
و تا صب از درد ب خودم پیچیدم
مفنامیک خوردم دیکوفناک خوردم ساکت نشده فقط درد کشیدم
سر دندون دوممم دکترم عوض کردم همین بلا سرم اومد..
حالا این سومیییی میخواد وقت بده
قبلش جرمگیری دارم
ولی دیگه چشم ترسیده