2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من جنين اهدا گرفتم با دكتر ط  اي وي اف كردم و همون بار اول خدارو شكر گرفت  هيچ كاري نكرد ...

میشه ادرسشو به من بگی عزیزم درخواست  دوستی دادم  برام تو خصوصی میفرستی دکتر ط رو کامل برام میگی تهرانه؟

ادرس تهران رو میگی زود انجام میدن ؟مرسی خیلی وقته منتظرم خدا  به منم نینی بده خدایااا کمک کن


اره پروسه اش طولانی نیس . نامه دادگاه باشه دیگه بقیه سریع انجام میشه/ ازمایشات مثلا ابن سینا هم قبول می کنن


سلام دوستان

کسی میدونه دکتر ک یا ط هنوز با اس اهدا کار میکنن یا نه؟


ای دل ار سیل فنا بنیاد هستی برکند *****چون ترا نوحست کشتیبان ز طوفان غم مخور ******************************* یا امام رضا! کمتر از آهو که نیستم، میشه ضامنم بشی؟؟
سلام نی نی جون چقدر خوشحال شدم خواهر از دیدار مجازی  چه خبرها  چه میکنی دخملی گلت خوبه ...


بهههههههههههههههه بهههههههههههههههههههه سلام دوست جونی

خوبی

ما هم خوبیم خدا رو شکر 

دختری هم خوبه . حسابی شیطنت و دلبری

شما خوبی. پسری خوبه . چه عجب از این ورا

از بچه ها کسی خبر نداری 

افسون موز و خیلی هاااااااااای دیگه . کاش اونها هم مامان شده باشن 

بهههههههههههههههه بهههههههههههههههههههه سلام دوست جونی خوبی ما هم خوبیم خدا رو شکر  دختری هم ...

فدای محبتت خواهر جان 

ماهم خوبیم 

خدا دخملی گلت رو حفظ کنه از بقبه که فقط دیباجون رو یادمه مامان شده بود بقیه رو بیخبرم 


ام من یجیب المضطر اذادعاه ویکشف السو ء
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز