2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آیو فراوان ....سه بار هم آی وی اف  ولی شکست نمیخورم امید دارم که خدا سهم ماها روهم میده

اللهی به حق حضرت فاطمه مادر بشید...من خودم همین الان هم نا امیدم..اگه شد و کاشت کردم و بچه دار نشدم فکر کنم دیگه کلا شکست میخورم

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
اگه تازه قدم تو این راه گذاشتی فرصتها رو از دست نده زمان خیلی مهمه  امیدوارم در بازه ی زمانی ک ...

بعد از ۹ سال ناباروری الان تصمیم گرفتم اهدایی بگیرم..ولی خب همسرم ناراضیه متاسفانه

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗

سلام خانما دکتری تو تهران میشناسید با اسپرم اهدایی آی یو آی کنه لطفا به من معرفی کنین ۱۰ سال منتظر نی نی ام😭

خدایا خیلی خستم خیلی کاش منم یه نیم نگاهی میکردی😔😔😔😔😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز