2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

آلاگونه جان بچه اول رو معمولا تعیین جنسیت انجام نمی دن ولی اگه خودتون اصرار داشته باشید می تونید تعیین جنسیت کنید . معمولا جنسیت در آی یو آی بسته به روز تزریق داره که احتمال پسر و دختر شدن رو تعیین می کنه . اگه زمان آی یو آی دقیقا زمان آزادسازی تخمک باشه احتمال پسر شدن زیاده.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ستاره جان محاله که همسرت در آینده بچرو دوست نداشته باشه شک نکن بلکه عاشقش می شه .. اینها همه دل نگرا ...

عزیزم حالا شما تو چه مرحله ای هستید ؟ اسپرم اهدایی یا جنین اهدایی؟ تا حالا انجام دادید؟

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
دوستان کسی هست منو راهنمایی کنه..خیلی احتیاج دارم به راهنمایی یکی....دکتر بهم گفت واست با iui انجام ...


سلام

چی بهتر از این . دکتر تو شهر خودت انجام بده 

حالا مثلا میرفتی یه شهر دیگه از کجا امکان ازدواج با محارم به صفر می رسید. می بینی یمین با یسار وصلت می کنه 

استرسهات 90 درصد کم میشه . کی بریم شب کجا بمونیم و کسی نفهمه و ال و بل 

از جانب شوهرتم باهاش اتمام حجت کن . ولی پیش نمیاد نگران نباش


اینو شنیدید که آی یو احتمال پسر شدن نی نی توش خیلی زیاده؟   برام هیچوقت سر سوزنی دختر و پسر فر ...



بچه هر کدومش شیرینی های خودشو داره . پسر باشه میشه دوست باباش یه جورایی شیرینی داره برای مردا. دختر باشه یه جور مزه میریزه و دلبری می کنه 



ستاره جان، راستش دکتر جنتی حرف خیلی خوبی به ما زد، یکم آروم شدم. گفت انقدرررر خودتونو درگیر بحث های فلسفی نکنید. بچه میخاید، اینم روشهاشه!! انقد سخت نگیریم. واقعیت اینه که احتمالش خیلی کمه که این فرشته ها در آینده با محارمشون ازدواج کنن، و البتع خدا بزرگه و مواظبمونه. 

زیاد به همسرت گیر نده که ااااای چی شد راضی شدی یهو؟ 

اونا هم خیلی گناه دارن. یه زمانی داشته قضیه رو با خودش هضم میکرده، حالا که راضی شده حساسش نکن.


خدایا به اندازه بخششت مرا به آرزویم ببخش

من خودم فعلا تو شوک ام و نیاز به زمان دارم تا هضمش کنم، چه برسه شوهرجان. البته اون اولش به شوخی و جدی میگفت نگران نباش نهایتا اس اهدا دیگه. ولی این دکترا یکم ذهنشو بردن سمت جنین. ما که فعلا میخایم بریم پیش مشاور.

خدایا به اندازه بخششت مرا به آرزویم ببخش

به نظرم مردی که بخاد در آینده بچه ای که با این زحمت و خون دل خودش و عشقش خدا بهش داده رو نخاد،  قطعا آدمیه که بچه بیولوژیک خودشم میداشت دوسش نمیداشت.

خدایا به اندازه بخششت مرا به آرزویم ببخش
سلام چی بهتر از این . دکتر تو شهر خودت انجام بده  حالا مثلا میرفتی یه شهر دیگه از کجا امکان ا ...

فدات شم عزیزم.نمیدونم چرا هر بار پیامی از شما میبینم دلم قرص میشه...میدونم دل نگرانیهام به خاطر کارهای اولیه ست که بچه دار میشم یا نه..امیدوارم همه مون طعم مادر شدن رو بچشیم😘😘

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
ستاره جان، راستش دکتر جنتی حرف خیلی خوبی به ما زد، یکم آروم شدم. گفت انقدرررر خودتونو درگیر بحث های ...


آره عزیزم درست میگی😘 خدا خودش ارحم الراحمینه..فقط خدا کنه وقتی اقدام کردم واسه اهدایی جواب بگیرم..چون ۱۰ ساله دارم زجر میکشم دیگه طاقت ندارم

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗
فدات شم عزیزم.نمیدونم چرا هر بار پیامی از شما میبینم دلم قرص میشه...میدونم دل نگرانیهام به خاطر کاره ...

میدونی تا اقدام نکردی همش ذهنت درگیر قیافه و شوهر و چی میشه نمیشه هست. بعد که مثلا ای یو کردی و 14 روز انتظار که اندازه 14 ساله فقط میگی مثبت شم. 


من همیشه وقتی می گفتم نکنه شوهرم دوسش نداشته باشه. خودم به خودم میگفتم بابا مردم سگ گربه کبوتر خرگوش میارن بهش دلبسته میشن مگه میشه بچه دلبستگی نیاره. 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز