2777
2789
عنوان

امید زندگی .....(2)

| مشاهده متن کامل بحث + 155826 بازدید | 10472 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خانمهایی که همسرشون بیوپسی بیضه انجام دادن سوالی دارم لطفا جواب بدید تو جواب بیوپسی نوشته شده که تو چه مرحله ای اسپرم سازی متوقف شده ؟ اونهایی که در مرحله اسپرماتوسیت متوقف شده دکتر امیدی داده یا نه ؟ دارویی استفاده کردید ت؟

[QUOTE=64476074]خانمهایی که همسرشون بیوپسی بیضه انجام دادن سوالی دارم لطفا جواب بدید تو جواب بیوپسی نوشته شده که تو .

آرزو جان متاسفانه به ما گفتن اسپرماتید به درد نمیخوره اصلا. اسپرم مهمه. نه اسپرماتید. و فقط اهدا راه چاره است  😔 😔

QUOT


خدایا به اندازه بخششت مرا به آرزویم ببخش

اینو شنیدید که آی یو احتمال پسر شدن نی نی توش خیلی زیاده؟  

برام هیچوقت سر سوزنی دختر و پسر فرق نداشت ولی همسرم عشق دختره... الان اگه اقدام کنیم پسر بشه و ته دلش دوسش نداشته باشه چی؟

خدایا به ما صبر و توان بده. ما باید قوی باشیم... این روزا فهمیدم که اول باید بزرگ بشم بعد مادر

خدایا به اندازه بخششت مرا به آرزویم ببخش
و اینکه خانم ک با اس اه، ای یو میکنن یا آی وی اف؟


عزیزم هم با iui میتونی انجام بدی هم با ivf 

ولی خب من هنوز نمیدونم کدوم بهتره..دیشب رفتم مطب دکتر تو شهر خودمون. گفت با iui واست انجام میدم..حالا منم موندم من فکر میکردم ivf بهتره..عزیزم منم الان واقعا حس میکنم هیچکسی رو ندارم چون نمیتونم با کسی درد و دل کنم و راه چاره بگیرم..دیشب که رفتم دکتر تا برگشتم خونه حس میکردم قلبم داره در میاد..شوهرم تا همین ۲ ماه پیش به هیچ وجه حاصر به اهدایی نبو.یهویی دیدم گفت آره بریم واسه اس اهدا...من واقعا نمیدونم چکار کنم چرا یهو شوهرم تغییر کرد..همش میترسم...میترسم بعدها شوهرم پشتم رو خالی کنه..خیلی فشار رومه..تا حالا حرص اینو میخوردم که چرا راضی نمیشه الان همش میترسم که چرا یهو گفت برو اقدام کن واسه اهدایی

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗

دوستان کسی هست منو راهنمایی کنه..خیلی احتیاج دارم به راهنمایی یکی....دکتر بهم گفت واست با iui انجام میدم..من گفتم ivf گفت نه ای یو بهتره...بعدش هم بهم گفت احتمالاتی هست که درآینده بچه با خواهر یا برادر خودش بخواد ازدواج کنه البته مستقیم نگفت فقط گفت منطقه ما اینو قبول نمیکنن چون امکان ازدواجش در اینده با خواهر و برادر باشه میترسن ...و اینکه شوهرم یهو تصمیمش واسه اهدا عوض شد و قبول کرد...و میترسم در آینده دوسش نداشته باشه😢 چکار کنم خدایااا 

تا خداوند نخواهد حتی برگی از درخت فرو نمیریزد🤗

سلام .... ستاره جان داروهایی که برای آی یو آی انجام می شه خیلی کمتر از آی و اف هست و آی یو ای مثل بارداری طبیعی می مونه ... به نظر من هم درصد موفقیت در هر دو هم یکسانه . اصلا نترس و با توکل به خدا پیش برو انشاءاله که نتیجه بگیری . وقت و زمان خودتون رو از دست ندید سن بالا می ره و سخت تر می شه.

آلاگونه عزیز من توی خیلی از مقالاتی که خوندم از جمله دکتر صفری نژاد گفته بود که اگه سلولها تا مرحله ای رشد کرده باشن و بعد از اون رشدشون متوقف شده باشه می شه با داروهای هورمونی به نتیجه رسید برای همین من هفته گذشته با جواب بیوپسی همسرم رفتم مطبش البته ده سال از زمان بیوپسی گذشته ولی امیدوار بودم .... و ایشون گفتن که درمان نداره و دارو هم تجویز نکرد . 

البته بیوپسی همسر من تا مرحله اسپرماتوسیت اولیه رشد کرده بود.  ولی اگه بیوپسی همسر شما نوشته تو مرحله اسپرماتید متوقف شده .. یعنی مرحله آخر قبل از تشکیل کامل اسپرم متوقف شده شاید خدا خواست و امیدی بود . 

به نظرم یه سر برید مطب دکتر صفری نژاد شاید برای شما دارو تجویز کنه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792