hanyyyy مدیر استارتر عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 456 عنوان میکروبیولوژی 731 بازدید | 6 پست بچها بین میکروبیولوژی و بیوتکنولوژی کدوم بهتره؟ 1397/06/02 | 17:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
شهربانو۱۴۱۰ عضویت: 1397/02/03 تعداد پست: 3836 به نظر من هیچکدوم پرستاریمنمیکروب تموم کردم تو کارخونه بیمارستان آزمایشگاه کارایی داره اما پارتی گرفت میخواد سلامتی امام زمان( عج) و ظهور نزدیکش صلوات
hanyyyy مدیر استارتر عضویت: 1396/12/04 تعداد پست: 456 بیوتکنولوژی صد در صد چرا ؟ تو اگهی استخدام ها دیدم لبشتر میکروبیولوژی استخدام میکنن. انگار که اون رشته اشناتره
بهارکبانو عضویت: 1397/05/05 تعداد پست: 8802 خانمی بیوتکنولوژی رشته تحقیقاتی هست تو ایران اینجور رشته ها اصلا بازار کار ندارهمگر اینکه انثدر زرنگ باشی و ادامه بدی تا اخرین مقطع کخ در پژوهشکده ایی موسسه تحقیقاتی کار پیدا بشه واسشولی حداقل میکروبیولوژی توی بیمارستان واسش کار هست
لیولی۲ عضویت: 1397/04/14 تعداد پست: 581 چرا ؟ تو اگهی استخدام ها دیدم لبشتر میکروبیولوژی استخدام میکنن. انگار که اون رشته اشناتره ... بیوتکنولوژی رشته خیلی تاپ تریه مخصوصا اگه دکترا پیوسته قبول شی من تو انتخاب رشته اول بیوتکنولوژی زدم بعد پزشکی ک اولیو قبول نشدم دانشگاهی ک میخواستم