2777
2789
عنوان

نفخ نوزاد

126 بازدید | 8 پست

بچه ها دخترم 15روزشه

از اول تا الان هيچ غذاي نفخ زايي نخوردم فقط سوپ ميخورمو مرغو گوشت

اما بچم همش شيكمش پر از باده،موقع پي پي هم خيلي پيچو تاب ميخوره دليلش چيه؟؟ تازه بعد غذا هميشه زيره ميخورم ك نفخ همه چيو بگيره

ولي همش نفخ ميكنه

كوليك داره عزيرم

بياد تحمل كني تا بزرگتر بشه خوب بشع

كوليكز آلماني بخر بهش بده خيلي مؤثره

خوزستان همیشه مظلوم 😣 بمیرم برای مردمم که نه نان دارن نه هوای سالم نه آب نه واکسن . 😞😞😞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والله دختر منم اینطوری بود تا 5 ماهش فقط گریه میکرد و نفخش داشت تقریبا پنج تا دکتر بردم کلی شربت کولیک و چندتا شربت دیگه دادن بهش گریپ میکچسر هم میدادم اصلا خوب نمیشد وقتی پنج ماهش تموم شد بهتر شد نگران نباش

آینده ای خواهم ساخت که گذشته ام در مقابلش زانو بزند....
شربت كوليكز خارجي خوب ميدم بهش ولي بازم اينطوريه

فقط بياد تحمل كني 

حتي ممكنه شديدتر هم بشه 


پايان سه ماهگي خوب مي شه


خوزستان همیشه مظلوم 😣 بمیرم برای مردمم که نه نان دارن نه هوای سالم نه آب نه واکسن . 😞😞😞
شربت كوليكز خارجي خوب ميدم بهش ولي بازم اينطوريه

پسر منم هیچچچچ داروی کولیکی روش اثر نداشت یعنی دارویی نبود که تو بازار باشه و من به پسرم نداده باشم اما تو بگو سر سوزنم خوب نمیشد 

اما یه قطره عموم از المان اورد وااای اب رو اتیش بود اما متاسفانه فقز المان داره

و دوباره مادر شدن زیباترین حس جهانم شد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز