بچه ها امروز داشتم حساب کتاب میکردم دیدم خرج یکماه خورد و خوراکمون شد 20 میلیون. 😆
😒😂😂😂😂😂😂
خیلی خوب بود
تیکرم مال بارداری نیست.تیکر رسیدن به بزرگترین آرزوهامه💓😘😍کاربری اولم مال سال۹۵هست😌😋زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس😍اگه حاجتتونو از امام حسین (ع)گرفتید برای ازدواج من و خواهرکوچولوم دعا کنید🌹🌼
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من عاشق جاریامم.بخصوص اون آخری ک خیلی فضوله، علاقه خاصی بهش دارم، نامزدمم. ماشالا انقد کاریه ک نگو صبح ساعت شیش پا میشه میره سرکار تا غروب ک برگرده یبار نشد تا ظهر بخوابه و من حرص بخورم، قبلش خییییلی خواستگار داشتم یکی هم از یکی بهتر فقط بخاطر خصوصیات بارز نامزدم همشون رد کردم، خانوادمم ک اووووف ورد لبشون اسم نامزدمه انقد ک. دوسش دارن و ب من افتخار میکنن.. خونوادم همیشه خدا پشتم بودن مخصوصا داداشای عزیزم با اینکه زن دارن ولی اصلا یبار نشد ادای زن زلیلارو دربیارن یا اینکه ب مکر و دسیسه زناشون گوش بدن البته زن داداشام درنوع خودشون هم خیلی خوببن
من وکیلم شوهرمم شرکت مهندسی داره هم خونه داریم بالای شهر تو برج هم ماشین هر کدوم دوتا شاسی بلند داریم. تازه لاغرم هستم باربی. صورت انجلینا جولی اندام جنیفر. خاک تو سر همه
من الان تو سفینه فضایی نشستم دارم کباب میخورم و به خورشید نگاه میکنم..😊حس خوبیه..من و شوهرم تو این سفینه تنهاییم..مقصدمون مریخه..تا برسیم بچمم به دنیا میاد..اونجا یک پایگاه ساختن مخصوص آخرالزمان..شما درجریان نیستید..اینجا میرم استخر..استخرش شیشه ایه انگار دارم تو فضا شنا میکنم خیلی خوبه..همه امکانات زندگی خوب رو داره فقط حیف تنهاییم..تا برسیم زمین کلا نابود شده..
(پرستارها خیلی مهربونن فقط نمیدونم چرا با زنجیر بستنم به تخت بهم قرص میدن😂)
معمار برج ایفل من بودم،کارشناس معاملات نفتی بین المللی هستم با ده سال سابقه ی کار،به عنوان دختر شایسته ی سال انتخاب شدم،و یکی از تاثیر گذارترین مجریان تلویزیونی جهان هستم،و و و ......
من معلمم و یه زندگی مستقل و عالی دارم دانشجوام یه ماه یه ماه میرم خوابگاه و شوهرممو نمییینم دلم خیلی براش تنگ شده خیلی پولدارم گواهینامه گرفتم و دنبال ماشینم جک یا دنا سراغ دارین خبرم کنین😧
یه تست ژامبونم خوردیم روش طلا رنده کرده بودن شد ۹۵۰
کاربری از تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به دوست عزیزم فروخته شد😁 خداحافظ لطفا فقط هموطنان ایرانی تو تاپیک هام شرکت کنن و یا ریپلای کنن ممنون🙏🏻❤️ ستمگران براستی گنهکاران بزرگی اند. اما ستمپذیران چه؟ ستمپذیری از دیدگاه اسلام همان اندازه گناه است که ستمگری.