2777
2789
عنوان

دروغ بگيم..

| مشاهده متن کامل بحث + 8220 بازدید | 605 پست
بچه ها امروز داشتم حساب کتاب میکردم دیدم خرج یکماه خورد و خوراکمون شد 20 میلیون. 😆

😒😂😂😂😂😂😂

خیلی خوب بود 

تیکرم مال بارداری نیست.تیکر رسیدن به بزرگترین آرزوهامه💓😘😍کاربری اولم مال سال۹۵هست😌😋زیارت عاشورا به روش آیت الله حق شناس😍اگه حاجتتونو از امام حسین (ع)گرفتید برای ازدواج من و خواهرکوچولوم دعا کنید🌹🌼

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من عاشق جاریامم.بخصوص اون آخری ک خیلی فضوله، علاقه خاصی بهش دارم، نامزدمم. ماشالا انقد کاریه ک نگو صبح ساعت شیش پا میشه میره سرکار تا غروب ک برگرده یبار نشد تا ظهر بخوابه و من حرص بخورم، قبلش خییییلی خواستگار داشتم یکی هم از یکی بهتر فقط بخاطر خصوصیات بارز نامزدم همشون رد کردم، خانوادمم ک اووووف ورد لبشون اسم نامزدمه انقد ک. دوسش دارن و ب من افتخار میکنن.. خونوادم همیشه خدا پشتم بودن مخصوصا داداشای عزیزم با اینکه زن دارن ولی اصلا یبار نشد ادای زن زلیلارو دربیارن یا اینکه ب مکر و دسیسه زناشون گوش بدن البته زن داداشام درنوع خودشون هم خیلی خوببن

من اسمم شارلوته اهل نیویورکم و دوست پسرم چشماش سورمه ایه و سیکس پک داره. خودمم خیلییی خوشگل و خوش هیکل و پولدار و کلا خفنم.

چند روزیه اومدم آثار باستانی ایران رو ببینم یهو یکی از خانومای کشورتون این سایتو بهم معرفی کرد. خیلی سایت خوبیه دمتون گرم.

کانال خزعبلات نویسی هامه دوست داشتین بفرمایین @wayafzood

من وکیلم شوهرمم شرکت مهندسی داره هم خونه داریم بالای شهر تو برج هم ماشین هر کدوم دوتا شاسی بلند داریم. تازه لاغرم هستم باربی. صورت انجلینا جولی اندام جنیفر. خاک تو سر همه

🌹خدایا، آدم های خوب سر راهم قرار بده🌹

من الان تو سفینه فضایی نشستم دارم کباب میخورم و به خورشید نگاه میکنم..😊حس خوبیه..من و شوهرم تو این سفینه تنهاییم..مقصدمون مریخه..تا برسیم بچمم به دنیا میاد..اونجا یک پایگاه ساختن مخصوص آخرالزمان..شما درجریان نیستید..اینجا میرم استخر..استخرش شیشه ایه انگار دارم تو فضا شنا میکنم خیلی خوبه..همه امکانات زندگی خوب رو داره فقط حیف تنهاییم..تا برسیم زمین کلا نابود شده..

(پرستارها خیلی مهربونن فقط نمیدونم چرا با زنجیر بستنم به تخت بهم قرص میدن😂)

معمار برج ایفل من بودم،کارشناس معاملات نفتی بین المللی هستم با ده سال سابقه ی کار،به عنوان دختر شایسته ی سال انتخاب شدم،و یکی از تاثیر گذارترین مجریان تلویزیونی جهان هستم،و و و ......

من معلمم و یه زندگی مستقل و عالی دارم  دانشجوام   یه ماه  یه ماه میرم خوابگاه و شوهرممو نمییینم دلم خیلی براش تنگ شده      خیلی پولدارم  گواهینامه گرفتم     و دنبال ماشینم   جک یا دنا      سراغ دارین خبرم کنین😧

قدم ۱۹۰ مانکن هستم تو ایران و شغل دومم باستان شناسی میرم و میام مصرو یونان و ایتالیا

پولداررررم 

شوهرم خیلی زن زلیل و همه چی به ناممه

دوتادختردارم و یه پسر

دوستام همه کنار من و خانواده خوش و خررررم 


🖤پایداااااار تاااااا پاااااااای داااااار🖤

هرکی منو میبینه عاشقم میشه نمونه شم مادرشوهرم

السلام علیک یا ربیع الانام و نضرةالایام                          سلام بر تو ای بهار خلایق و خرمی روزگاران                               بهار۱۴۰۲

واه واه

منو همسری الان از خرید اومدیم یه شال خریدم۱و۲۰۰ 

یه تست ژامبونم خوردیم روش طلا رنده کرده بودن شد ۹۵۰

کاربری از تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به دوست عزیزم فروخته شد😁 خداحافظ                                                            لطفا فقط هموطنان ایرانی تو تاپیک هام شرکت کنن و یا ریپلای کنن ممنون🙏🏻❤️                                        ستمگران براستی گنهکاران بزرگی اند. اما ستم‌پذیران چه؟ ستم‌پذیری از دیدگاه اسلام همان اندازه گناه است که ستمگری.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز