شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 عنوان سونو ان تی 89 بازدید | 10 پست سلام دوستان کسی میدونه هزینه سونو ان تی با دفترچه تامین اجتماعی و ازاد چقدره ؟! و اینکه دوستان اهوازی کدوم سونو گرافی رو پیشنهاد میکنن؟ 1397/05/29 | 14:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر_صورتی عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 23138 برا من با دفترچه 250شد قبول سفارشات انواع لوازم نمدی با بهترین کیفیت دوخت😊😊
شیدوک مدیر استارتر عضویت: 1396/12/02 تعداد پست: 342 برا من با دفترچه 250شد تامین اجتماعی ؟با ازمایش ؟
دختر_صورتی عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 23138 تامین اجتماعی ؟با ازمایش ؟ اره عزیزم 150سونو 100 از قبول سفارشات انواع لوازم نمدی با بهترین کیفیت دوخت😊😊
sogand2۰ عضویت: 1396/11/22 تعداد پست: 6871 امروز رفتم با دفترچه تامین ۱۰۰شد توروخدا برای سالم بدنیا اومدن نی نیم صلوات بفرستین سه تا سقط خود به خودی داشتم دعا کنین این بارداریم خوب پیش بره ممنون دوستان گلم🙏🏻🙏🏻🙏🏻
دختر_صورتی عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 23138 عکس سونوتومیذاری؟؟؟ شرمنده عزیزم ی مدتیه نمیتونم, تو سایت عکس بزارم پرتم میکنه بیرون قبول سفارشات انواع لوازم نمدی با بهترین کیفیت دوخت😊😊
shirinnnnn عضویت: 1396/08/30 تعداد پست: 1359 ی مرکز خصوصی رفتم بادفترچه ۲۵۰دادم...ولی دولتی بری خیلییی کمتره
دختر_صورتی عضویت: 1396/11/01 تعداد پست: 23138 امروز رفتم با دفترچه تامین ۱۰۰شد واقعا هم از هم سونو؟؟؟ قبول سفارشات انواع لوازم نمدی با بهترین کیفیت دوخت😊😊
sogand2۰ عضویت: 1396/11/22 تعداد پست: 6871 واقعا هم از هم سونو؟؟؟ نه از نرفتم هنو یکساعت دیگه میرم ولی اونو پرسیدم ۵۰میشه توروخدا برای سالم بدنیا اومدن نی نیم صلوات بفرستین سه تا سقط خود به خودی داشتم دعا کنین این بارداریم خوب پیش بره ممنون دوستان گلم🙏🏻🙏🏻🙏🏻