2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره همش توی یه آزمایش اولش ۴۲بعد ۶۳بعد ۲۲۲بعد ۳۹۸بعد ۷۹۸

خوب رفته بالا که چرا نگرانی دیگه ازمایش نده خودت اذیت میشی

گروه قرمز🤫😐وزن اولیه ۹۰ ⁦☹️وزن فعلی ۸۷ وزن هدف۶۰تاریخ شروع:۹۸/۷/۱۸

بچه ها منم یسوال دارم ک گفتم چون اینجا تاپیک بارداریه همینجا بپرسم و دیگه تاپیک نزنم.

با اجازه استارتر عزیز،

سونوی تعیین جنسیت دوبعدیه یا سه بعدی؟ من میخوام زودتر از انومالی برم. ینی اگه بشه امروز یا فردا برم. ولی اگه زیادیش خطر داره بذارم با انومالی برم. اگه بشه امروز برم ک خیلی عالیه

کنار تو درگیر آرامشم . . .
اره همش توی یه آزمایش اولش ۴۲بعد ۶۳بعد ۲۲۲بعد ۳۹۸بعد ۷۹۸

هرچن وق ب چن وق تکرارشون میکنی؟؟ طبیعیش اینه ک دو روز ب دو روز تکرار بشه، تو همون ازمایشگاه و همون زمان. اگه ظرف 48 ساعت تقریبا دوبرابر بشه خوبه دیگه

کنار تو درگیر آرامشم . . .
هرچن وق ب چن وق تکرارشون میکنی؟؟ طبیعیش اینه ک دو روز ب دو روز تکرار بشه، تو همون ازمایشگاه و همون ز ...

چهار روز به چهار روز تکرار کردم همه رو توی یک ازمایشگاه

  
چهار روز به چهار روز تکرار کردم همه رو توی یک ازمایشگاه

نمیدونم والا. باید دکتر نظر بده. یا مثلا وایسین تا بتاتون بیاد بالای 1000 تا کم کم ساک و قلب تشکیل بشن. انشالله قلب تشکیل بشه دیگه تمومه.

کنار تو درگیر آرامشم . . .

گلم‌چند روز‌گذشته از موعدت؟؟

ایشالا خدا نی نی سالم‌بهت بده

مادر که نباشی بوی تن هر نوزادی برایت رایحه بهترین عطر دنیا را دارد. مادر که نباشی لبخند شیرین هر کودکی را که می‌بینی آتشی در دلت بر پا می‌شود و قهقهه خنده هر طفلی تو را تا سرحد جنون می‌کشاند اما تو مجبوری با وجود آتشی که در دلت برپاست با سرکوب تمام احساساتت خود را بی‌اعتنا نشان دهی و به لبخند کمرنگی که به صورتش می‌زنی بسنده کنی.مادر که نباشی انگار تمام ساعات روز و شبت یک رنگ دارد و تمام در و دیوار خانه‌ات برایت خاکستری است. مادر که نباشی رویاپرداز خوبی می‌شوی که در تمام ساعات روز می‌توانی رویای در آغوش گرفتن، بوسیدن، قصه گفتن و قدم زدن با کودک خیالیت را در ذهن بپرورانی و مادر که نباشی فقط می‌توانی سر بر سجده بگذاری و بگویی خدایا شکر.    ❤ خواهش میکنم باحیوانات مهربان باشید❤                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز