2777
2789
عنوان

عروسی

340 بازدید | 11 پست

خانمای عزیز چند روز دیگه عروسی یکی از دوستای همسرم دعوتیم اصلا نه ارایش بلدم نه میدونم موهامو چی کار کنم نه میدونم لباس چی بپوشم اگه میشه خواهرانه یکم کلی راهنمایی کنید ممنون

برای سلامتی همه پدر ومادرها یه صلوات بفرستین

چه جور راهنمایی؟ برو آرایشگاه بگو در حد مهمونی برات آرایش کنه اگه نمیخوای خیلی باشه

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از نت بگرد آموزش تصویری و ویدئو زیاد داره  یه مدل ساده رو تمرین کن

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام

موهاتو اتو بکش .ارایش کردن حرفه ای بلد نیستی .کرم پودرو پنکک روش بزن با رژ گونه ملایم .رژ که به رژگونت بخوره بزن .خط چشم بلد نیستی فقط ریمل بزن .اگه ابروت کمپشته یکم توشو مثل سایه یا هاشور پرکن .سعی کن تو ابروت خط نندازی .

چون دوست همسرته من باشم لباس پوشیده میپوشم مثلا کتو شلواری یا پیرن باساپورت

موهاتو اتو بکش .ارایش کردن حرفه ای بلد نیستی .کرم پودرو پنکک روش بزن با رژ گونه ملایم .رژ که به رژگو ...

ممنون از راهنمایت عزیزم

برای سلامتی همه پدر ومادرها یه صلوات بفرستین
ممنون از راهنمایت عزیزم

راس میگن اتو بکش خیییلییی خوشگل میشه، من عاشق موی لخت و شلاقیم، آرایشم که روتینارو بزن دیگه، اگه چشات درشته یا مداد یا سرمه توش بکش! با رژ و ریمل..

اگه زنونه مردونه جداست هرچی تو خونه داریو بپوش، خیلی توش چشم نیستی خیالت راحت

منتظر معجزه خدام !! دعا کنید برام لطفاااا........

راستی اگه اتو مو نداری با اتوی لباس بکش، انقدر خوب وراحت موهاتو صاف میکنه که کیف میکنی، من اتو مو دارم ولی چون موهام پر و حالت داره صاف نمیشه😩 بخام با اتومو صاف کنم ۲ ساعت بیشتر زمان میبره ولی با اتوی لباس نیم ساعته اوکی میشه😍

منتظر معجزه خدام !! دعا کنید برام لطفاااا........
اتو لباس چجوری میکشی????


میدم خواهرم میکشه، یا خودم سرمو میارم پایین تو حالت سجده زیر موهام بالش میذارم میکشم، موهاتو دسته دسته کن، اینجوری راحتتر صاف میشه، یه خورده نم داشته باشه موهات بهتر نتیجه میگیری

منتظر معجزه خدام !! دعا کنید برام لطفاااا........
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792