عزیزم من تو سه ماه اقدامم هرماه فکر میکردم علائم بارداری رو دارم ولی اون ماهی که باردار بودم فکر نکردم حس کردم چون خیلی تابلو علائمو داشتم خستگیه خیلی زیاد حتی توان دوقدم راه رفتنم نداشتم دردسینه بیش تر از روزایی که پری میاد سرگیجه داشتم احساس خواب آلودگی داشتم یکمم دردزیرشکم که فکرمیکردم میخوام پری شم