2777
2789

واسه ضربان قلب  رفتی

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تا سونو ضربان قلب استراحت کن کار سنگین نکن ....نزدیکی نداشته باش ...پله بالاپایین نرو ... مراعات کن فعلا .....وقتی سونو رفتی ضربان قلب ان شالله ک دیده شد واسه رفع لک شیاف میده بهت ....

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤
عزیزم نگران نباش من از هفته 5تا7لک بینی داشتم با شیاف برطرف شد....فقط باید استراحت کنی و کار سنگین ا ...

دکترم اینجا نیست اخه اره اومدم دراز کشیدم ولی فکرم داغون

وای برام دعا کنین 😭😭😭

وای نترس بابا تازه اول راهی ....حالا حالاها مونده واسه گریه 😁

ب خدا توکل کن هر چی بیخیال تر باشی تو بارداری بخدا بهتره حساس باشی واست سخت میگذره

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤

ایرادی نداره فقط تا بری دکتر استراحت مطلق کن ،توالت فرنگی استفاده کن 

شیاف سیکلوژست اگه داری بزار و استرس نداشته باش من هفته 7 خونریزی شدید افتادم اما خدا برام نگهش داشت

💙Gods decide is out of our hindsight power but it💙💙💙 is always beneficial for us💙
ایرادی نداره فقط تا بری دکتر استراحت مطلق کن ،توالت فرنگی استفاده کن  شیاف سیکلوژست اگه داری ب ...

خاطره زایمانتو خوندم خیلی قشنگ بود خدا نی نیتو نگه داره واست 😍😍😍😍😍😍همه هیچی موقع زایمانت خیلی باحال بود امیدوار شدم ب زایمان طبیعی 😁😁😁😁

الهی ب حق فاطمه زهرا همه آرزوهاتون براورده بشه🙏🙏🙏 همه غصه هاتون به شادی 🙏🙏🙏🙏همه دردهاتون درمان🙏🙏🙏 همه قهرهام ب اشتی تبدیل بشه🙏🙏🙏 الهی امین الهی امین الهی امین❤
خاطره زایمانتو خوندم خیلی قشنگ بود خدا نی نیتو نگه داره واست 😍😍😍😍😍😍همه هیچی موقع زایمانت خیلی ...

فدات شم عزیزم ممنون که وقت گذاشتی🙏🙏😘😘😘


ممنونم خدا نی نی شمارو هم حفظ کنه🙏🙏🌷


آره بابا خیلیم خوبه الکی نترس😅😅

💙Gods decide is out of our hindsight power but it💙💙💙 is always beneficial for us💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792