2789
عنوان

فانتزی

234 بازدید | 13 پست

یکی از فانتزی هام این بود زن یه رییس کلانتری شم😋

همش برم اونجا اون سربازی که آبدارچیه هی برام شکلات و غذا بیاره😓

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 

یه نامزد خعلییییی جنتملن پولدار که همه دغدغش من باشم😍😍😍😍😍😍

ولی متاسفانه یه دوست پسر کول و بی احساس دارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

احمقانه ترین جمله معروف نی نی سایت :" شما ناراحتی نخون " درمواجه با نظرات مخالف!قطعا کسی که از تبادل نظر و رو به رو شدن با طرز فکرای عمیق تر از خودش میترسه و میخواد تو همون مرداب تحجر و عقب موندگیه خودش دست و پا بزنه و بیشتر فرو بره این جمله رو بکار میبره  
یه نامزد خعلییییی جنتملن پولدار که همه دغدغش من باشم😍😍😍😍😍😍 ولی متاسفانه یه دوست پسر کول و بی ...

😀😀😀

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وااااهییییی زیربغلاتونو بخااارونید   

بالاخره جمع سه نفره ما، چهارنفره شد... نورای عزیزم بدنیا اومد😍 لئا و نورا فرشته های زندگیم💚👸👱‍♀️.... اپدیت جدید امضام ما پنج نفره شدیم و یه گل پسر به جمعمون اضافه شده... درهرصورت همگیشون فرشته های زندگی منن ، خدایا پشت و پناه تمام بچه ها باش💋

شاهگوش  دیدی؟

دیدی که سخت نیست ... تنها بدون من؟        دیدی که صبح می شود ... شبها بدون من ؟    این نبض زندگی ... بی وقفه می زند!               فرقی نمی کند ... با من ... بدون من ...!         دیروز گرچه سخت ... امروز هم گذشت ...      طوری نمی شود... فردا بدون من ...!
دلم می خواست همسرم راننده تریلر بود تا می تونستم به همه جای دنیا سفر کنم.یا خودم مهماندار هواپیما بو ...

آخی

موهام فِرِ بُلَند، اونقدر گُلَم کَسی دلش نمیخواد بره هُلَند. 
آره😀

تاثیرات همونه😂😂


واو  عشقم تویی که الان  اسمتو دیدم

دیدی که سخت نیست ... تنها بدون من؟        دیدی که صبح می شود ... شبها بدون من ؟    این نبض زندگی ... بی وقفه می زند!               فرقی نمی کند ... با من ... بدون من ...!         دیروز گرچه سخت ... امروز هم گذشت ...      طوری نمی شود... فردا بدون من ...!
دارم میرم گلم مواظب خودت باش😍😘

کجا 

نرووو

بری میگیرمت میبرمت خصوصی  انقد  دوباره ازت سوال میپرسم راجب رشته  کچل شی😂😂😁😁😁

دیدی که سخت نیست ... تنها بدون من؟        دیدی که صبح می شود ... شبها بدون من ؟    این نبض زندگی ... بی وقفه می زند!               فرقی نمی کند ... با من ... بدون من ...!         دیروز گرچه سخت ... امروز هم گذشت ...      طوری نمی شود... فردا بدون من ...!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز