2777
2789
عنوان

میدونم مسخرس

339 بازدید | 37 پست

یه سرویس آرکوپال بیضی تازه خرید دخترم کاسه کوچیکش رو شکست خیلی دارم‌گریه میکنم اصلا دلم پره .همه اثاث هام ناقصه .یه چیزی بگید آروم بشم

ادب ،مثل عطر میمونه،ما برای خودمون استفاده می‌کنیم اما دیگران لذت می‌برند. وقتی یه نفر رو میبینید قشنگ سلام علیک کنید 

وا من باشم ميگم فدا سر دخملم💋 بعدم يكي ديگه اش رو ميخرم

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه خب مسخره نیس واقعا ادم اعصابش خورد میشه

دقت کنین!!!! قبل عقد و دوران آشنایی:نامزدی👈👈👈ثبت محضر و اومدن اسم ها به شناسنامه ها:دوران عقد👈👈👈شروع زندگی مشترک در منزل مشترک :عروسی!

بلا دور شده از خونت. بیخیال. فدای سر خودت و دخترت. 

‏واسه یه چایی خور دمای هوا مسخره‌ترین چیز واسه سنجش چایی خوردن یا نخوردنشه، بابا تو اصلا بگو هوا 60درجه اس باید چایی باشه که آدم بخوره حال داشته باشه بلند شه کولرو روشن کنه یا ن؟؟بابام حالش خوبه میگه برو یه لیوان چای بریز الان میچسبه،مشکل پیش میاد میگه یه چای بریز ببینیم چه خاکی باید تو سرمون بریزیم، هیچ اتفاقی نیفتاده میگه دخترم سرپایی یه چای بریز، داره چای میخوره میگه حواستون به سماور باشه ابش خشک نشه، چاییش تموم میشه میگه اخیش چه چسبید یکی دیگم بریز 😩😩😩😩رها کن پدر من . یکی بیاد خونه ما خل میشه،صبحانه میخوریم چای میدیم بعدش،قبل ناهار چای میدیم،بعد ناهار چای میدیم،عصر چای میدیم،قبل شام چای میدیم،بعد شام چای میدیم،یکی هم قبل خواب میدیم مهمون حال کنه😁😁😁نصف شبم بیدار میشن برن دسشویی تو راه بابام از چاییی ک داره میخوره بهشون تعارف میکنه😎😅😁😁😁‏لنتی ترین و خطرناکترین نوع اعتیاد، اعتیاد به چاییه اینجوری که الان داریم از گرما کباب میشیم ولی لیوان چایی دستمونه🤩
نه خب مسخره نیس واقعا ادم اعصابش خورد میشه

😥😥

ادب ،مثل عطر میمونه،ما برای خودمون استفاده می‌کنیم اما دیگران لذت می‌برند. وقتی یه نفر رو میبینید قشنگ سلام علیک کنید 

فدا سرتون قضا بلا رفع شد🙂 شکستنیه دیگه مال شکستن گریه نداره

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

اشکال نداره فدا سر خودت و دخترت 

دلت دریاااا باشه عشقم شاید چیزهای مهمتر و بزرگتر از دست بدی 

تو این دنیا دل به چیزی نبند اگرم دل بستی از دست دادی واسش غصه نخور😍😘

با غم انگیزترین حالت تهران چه کنم …..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز