2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بس همین جایی که ازمایش دومو دادی دو روز دیگه تکرار کن .

یعنی کمههه؟؟؟؟اخه یجا نوشته هر۷۲ ساعت دوبرابر میشه الان دوروز گذشته شده ۴۰۰ خورده یعنی اشتباهه؟؟

یعنی کمههه؟؟؟؟اخه یجا نوشته هر۷۲ ساعت دوبرابر میشه الان دوروز گذشته شده ۴۰۰ خورده یعنی اشتباهه؟؟

نه کم نیست

ولی میگم اگه میخای استرس بکشی و فکروخیال کنی،برو ازمایش که خیالت راحت شه

خدا اگه طولش میده ، داره قشنگترش میکنه💚 صبر داشته باش💚
نه کم نیست ولی میگم اگه میخای استرس بکشی و فکروخیال کنی،برو ازمایش که خیالت راحت شه

شوهرم نمیزاره دیگه دکترم رفتم اصلا نگف برو تکرار اینا گفت برو دو هفته بعد بیا الان خیلی زوده 

شوهرم نمیزاره دیگه دکترم رفتم اصلا نگف برو تکرار اینا گفت برو دو هفته بعد بیا الان خیلی زوده 

به نظرمنم خوبه.لازم نیست.به سلامتی بغل بگیریش انشاالله

خدا اگه طولش میده ، داره قشنگترش میکنه💚 صبر داشته باش💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792