2777
2789
عنوان

بارداری

442 بازدید | 23 پست

سلام..خوردن هویج تو بارداری عیبی که نداره؟.آخه دکترم گفت آب هویج نخور! 

حالا خود هویج عیبی نداره خوردنش؟

💙💙تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی💪💪تو از جنس خدایی و خدااااااا سرشار از انرژژژژی مثبتهههههه!💪💪💪

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کم بخور به خطار ویتامینAگفته

بله به همین دلیل..

تو غذا ..کم استفاده کنم پس!

💙💙تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی💪💪تو از جنس خدایی و خدااااااا سرشار از انرژژژژی مثبتهههههه!💪💪💪
چرا اشکال داره ، هویج ویتامین آ داره زیادیش باعث نقص جنین میشه عدس و کرفس هم نباید بخوری

من عدسی میخورم همیشع😂😂😂


💙💙تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی💪💪تو از جنس خدایی و خدااااااا سرشار از انرژژژژی مثبتهههههه!💪💪💪
استاتر دکتر دلیلشو بهت نگفت؟  نگفت چرا نخوری ؟

چون ویتامین آ زیادی داره..خطر سقط جنین داره..مثه جگر

💙💙تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی💪💪تو از جنس خدایی و خدااااااا سرشار از انرژژژژی مثبتهههههه!💪💪💪
بله همه چیز بخور نه افراط نه تفریط

ممنون.

من بستنی خیلی دوس دارم...

هفته ای چند تا میخورم😃


💙💙تو حق نداری به چیزای منفی فکر کنی💪💪تو از جنس خدایی و خدااااااا سرشار از انرژژژژی مثبتهههههه!💪💪💪
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز