2777
2789
عنوان

دوقلوي دختر

10057 بازدید | 49 پست

سلام باز من اومدم 

سلام سلام

ديگه همه ميدونن من سن كم ازدواج كردم و الانم سنم كمه هنوز خخخ 

بچه ها من ١٨ سالمه با داداشم دوقلو ام ولي تو خانواده ما دوقلويي بوده اما هيچكدوم نموندن و مردن و مال نسل هاي پيش هم بوده 

ميگن دوقلويي از مادر ميرسه يعني بچه من دوقلو ميشه امت دوقلويي ما همسان نيست فرقي داره همشان يا ناهمسان بودنش چون اون همسان يك تخمك كه تقسيم ميشه اما اين دوتخمك كه ازاد ميشه 

خودم رشتم تحربي ها ولي اينو ننوشته بود بعد شما همتون يك پا دكتريد 

بعد اينكه من اگ بخوام برا دختر اقدام كنم چطوري ميشه يعني راهكاري هست كه احتمال دختر شدنشون بيشتر كنه؟

يا اصلا الان زوده 

اختلاف سنيامون زياد نميشه؟

قضاوت فقط کار خداست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دوس داشتم نی نی دختر داشته باشم به گفته دکترم عمل کردم هم خودم هم شوشو تا یه ماه شیر و پنیر و ماست توی برنامه غذاییمون بود . عسل و سیر و نمک و فلفل و در کل غذای گرم حذف کردیم . خدااراشکر یه دخمل دارم 

منم عاشق دوقلوم ولی سنت کمه صبر کن قبلش رژیم بگیر که بتونی تعیین جنسیت کنی 

اسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمى وَ جُرْمى وَ اِسْرافى عَلى نَفْسى وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ ************ برای ادای قرض سنگین 1002بار خواندن سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ

چقدر سوال😐 اول اینکه برای شما زوده دوم اینکه احتمال بارداری دوقلو توی کسایی که خودشون هم دوقلو بورن کمتره اما بازم احتمالش هست سوم اینکه تعریف همسان رو درست نوشتی چهارم اینکه میتونی رژیم دختر بگیری که 100 درصد نیست اگر خیلی دلت میخواد باید بری ای وف اف فکر کنم

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
من دوس داشتم نی نی دختر داشته باشم به گفته دکترم عمل کردم هم خودم هم شوشو تا یه ماه شیر و پنیر و ماس ...

 من چیزای سرد زیاد میخورم ولی در کنارش یه قاشق عسلم بخورم سریع جوش میزنم  بنظرت مزاجم گرمه ؟ دلم دختر میخواد  ولی پسر دارم 

اسْتَغْفِرُاللَّهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُوَ الْحَىُّ الْقَیُّومُ الرَّحْمنُ الرَّحیمُ بَدیعُ السَّمواتِ وَالاَْرْضِ مِنْ جَمیعِ ظُلْمى وَ جُرْمى وَ اِسْرافى عَلى نَفْسى وَ اَتُوبُ اِلَیْهِ ************ برای ادای قرض سنگین 1002بار خواندن سُبحانَ اللهِ وَ بِحَمدِهِ سُبحانَ اللهِ العَظیمُ

منم دوقلو بودم البته يه قل رشد نكرد تو رحم

ولي نينيم يكه،اصلا دوقلو نميخاستم اگه هم ميشد ترجيح ميدادم يه پسر يه دختر بشه

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍
من خودم دوقلوام تو فامیلمونم پره دوقلوعه  خواهر شوهر برادرشوهرمم دوقلوعن تو فامیل شوهرمم پره د ...


منم تنها دختر نسل جديد كه دوقلو زا بود از فاميلم بودم .به همه نميرسه خوشبختانه.

تو نيم ديگر من نيستي تمام مني ....👨‍👩‍👧♥️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز