2789
عنوان

چپ دست ها!!!! روزمون مبارررررک :)

| مشاهده متن کامل بحث + 288 بازدید | 46 پست

من#_هشتگ_یاد_گرفتم_هورا 

من.هشتگ.یاد.نگرفتم#  

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بابا گذشت روز چپ دستها اون هفته بود

بابا من میخواستم هشتگ یاد بگیرم گفتم بیام توو تاپیک خودم یاد بگیرم. پست گذاشتم رفت توو موضوعات

:)

تاپیک واسه 22 مرداده.

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
عزیزم من ۲۲مرداد نوشتم و تبریک گفتم الان شش شهریور طبیعتاً خیلی گذشته !


بابا من میخواستم هشتگ یاد بگیرم گفتم بیام توو تاپیک خودم یاد بگیرم. پست گذاشتم رفت توو موضوعات

:)

تاپیک واسه 22 مرداده.

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
۲۲مرداد  ک روز چپ دستهاس‌ .منم چپ دستم😍😍😍


بابا من میخواستم هشتگ یاد بگیرم گفتم بیام توو تاپیک خودم یاد بگیرم. پست گذاشتم رفت توو موضوعات

:)

تاپیک واسه 22 مرداده.

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
با افتخار راست دستم😂😂😂😂😂روز شما هم مبارک


بابا من میخواستم هشتگ یاد بگیرم گفتم بیام توو تاپیک خودم یاد بگیرم. پست گذاشتم رفت توو موضوعات

:)

تاپیک واسه 22 مرداده.

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
چند روز پیش بود که تو تلوزیونم بهمون تبریک گفتن......


بابا من میخواستم هشتگ یاد بگیرم گفتم بیام توو تاپیک خودم یاد بگیرم. پست گذاشتم رفت توو موضوعات

:)

تاپیک واسه 22 مرداده.

به طور غریبی دنیا داره پر میشه از آدمهایی که کنترلی روی رفتار و زندگی خودشون ندارن، ولی شدیداً اصرار دارن رفتار و زندگی دیگران رو کنترل کنن.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز