دوتا سیب زمینی آبمز کن با یه تخم مرغ
مرغ هم یه تکه بذار بپزه یه نصفه رون برای دونفرتون بسه
بهد سیب زمینیاو تخم مرغ رو رنده کن یه هویج بزرگ یا دوتامتوسط هم خام رنده کن بعد مرغتم ریش ریش کن بریز بعد ۴،۵ تاهم خیارشور رو نگینی خرد کن بریز توش سس مایونز بریز توش و کمی آبلیمو و نمک آب مرغتم بریز
نوش جون
من اگر مرغ نداشته باشم بدون مرغ درست میکنم